RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #26299  Szerző: tomee87
 
:o :o :o :o
Teljes mértékben ARC 127 koppintás, de nem csak kivülről, hanem belülről is, még a motor elhelyezése is, meg az utastér kialakítása, durva :o
 #26297  Szerző: djlacee
 
Credo Citadell néven saját fejlesztésű, alacsonypadlós városi autóbuszt mutatott be a Kravtex cégcsoport pénteken Győrött
http://www.kisalfold.hu/gazdasag/credo- ... n/2113508/

Kép
 #25535  Szerző: djlacee
 
Kép
 #25287  Szerző: LuciFerko
 
ropi21 írta:évről évre eljátszák, felhívódik a figyelem, kapnak is talán pénzt, de érdemi változtatás nem történik; ami történik az csak tovább rontja a jelenleg sem logikus felépítést
csupán azt csodálom, hogy nem fröcsög 2napja mindenhonnan gaskóék sztrájkfenyegetése
már megunták.
 #25285  Szerző: ropi21
 
évről évre eljátszák, felhívódik a figyelem, kapnak is talán pénzt, de érdemi változtatás nem történik; ami történik az csak tovább rontja a jelenleg sem logikus felépítést
csupán azt csodálom, hogy nem fröcsög 2napja mindenhonnan gaskóék sztrájkfenyegetése
 #25102  Szerző: rsite1
 
jeek írta:
MikySoft írta:közröhej, botrány. válságkezelő kormány? faszomat...
Egy közlekedés mérnök szavait idézem aki nem is olyan régen az m1-en nyilatkozott:
" Egy mellékvonalon közlekedő BzMotorvonat (ami átlagosan 20-40 utast szállít) 1700Ft/km áron végzi el ezt a tevékenységet. Míg egy Ikarus260-as típusú autóbusz ami szintén elszállít kényelmesen 20-40 utast 300Ft/km áron."
Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
idézgethetsz, attól még ugyan olyan hülye maradsz. :)
 #25054  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
Lehet, hogy van olyan vonal, amit tényleg érdemes bezárni, mert minimális az utas, de nagyon sok olyan vonal van, amely mellett nincs közvetlenül főút, így egy busz adott esetben csak kerülőúton, jóval hosszabb idő alatt juthat el A pontból B pontba. Aki pedig munkába, iskolába jár naponta, annak nem mindegy, hogy zakatol 40-el 50 percet egy BZ-vel vagy utazik 60-70-el egy Ikarus busszal, de kerülőúton másfél órát.
Arról nem is beszélve, hogy ha átadnak egy vonalat a volánnak, akkor az egy ideig tartja a járatszámot, majd szépen lassan elkezd ritkítani, mert nincs kitömve a busz és a végén már a buszközlekedés is használhatatlan lesz.
 #25045  Szerző: centerweb
 
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
elképzelhető hogy nem éri meg, de az én esetemben nekem jobb a vonat mind a busz. inkább megyek 40-el, minthogy egy tömött buszon, 4 izzadtság szagú utassal a seggemben szűk helyen, 2:13 alatt érjek ide. ráadásul naponta max. csak kétszer lehetne. így meg egész nap mehetek-jöhetek, 1:43 menetidővel. azért nem mindegy. és a vonat nem áll meg minden bokorban idáig.
 #25036  Szerző: tomee87
 
MikySoft írta:közröhej, botrány. válságkezelő kormány? faszomat...
Egy közlekedés mérnök szavait idézem aki nem is olyan régen az m1-en nyilatkozott:
" Egy mellékvonalon közlekedő BzMotorvonat (ami átlagosan 20-40 utast szállít) 1700Ft/km áron végzi el ezt a tevékenységet. Míg egy Ikarus260-as típusú autóbusz ami szintén elszállít kényelmesen 20-40 utast 300Ft/km áron."
Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
 #25034  Szerző: centerweb
 
franc egye meg azt a nagy fejüket! nem fogok tudni Göncre vonattal jönni :gülü2: a legvicesebb a Kiskunhalas-Baja vonal megszüntetése. aki a Dél-Dunántúlra akar eljutni az Alföldről, annak 50 perc helyett 4 órát (vagy többet) kellesz utaznia. nagyszerű. egyébként az előbb azt mondták az MR1-en hogy a minisztérium mindent cáfol.
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 219