Attis írta:És ha azt mondja Szabolcsunk, h ingyért adom a műsort, de le kell adnotok ezt + ezt a reklámot?
ez így működik általában

de van többféle is. nálunk két átvett konzerv megy, Zsuffa Petiék, meg egy munkaügyi magazin.
Zsuffánál minimális mennyiségű reklám van, arra is külön figyel, hogy színvonalas, nagy presztízsű hirdetők legyenek (Szépművészeti Múzeum, Debreceni Jazznapok, Fidelio.hu, stb.).
A munkaügyi magazin reklámmentes, azt egy civil szervezet készíti, nekik az benne a buli, hogy nyertek rá valami pályázati zsét azzal a feltétellel, hogy le fog menni rádiókban a műsor.
Van aztán például olyan cég is, ami az ilyenolyan műanyagműsorait pénzért árulja.
Vagy van például a Putumayo World Music Hour, ami amcsi műsor és a saját világzenei kiadványaikat népszerűsítendő csinálnak világzenei műsort - ezt akartam mondjuk még, de aztán az amerikai meg az európai irodájuk elkezdett pingpongozni, hogy ki az illetékes, aztán elakadt a folyamat
ezek simán átvett, konzerv műsorok, nem hálózat