jeek írta:Miért van az, hogy a helyközi utazások során az emberek mindössze 12-13%-a választja a vasútat és közel 60%-a az autóbuszos közlekedést?
mert kint van a vasútállomás a halálfaszán. távolsági utazáshoz miért választják többen a vasutat, és miért nem az autóbuszos közlekedést?
jeek írta:Miért kap több állami támogatást a vasút, amikor kevesebben választják azt?
hasonlítsd össze egy busz árát egy mozdonyéval, illetve vedd figyelembe, hogy az utakat nem a Volánoknak kell fenntartaniuk
jeek írta:Miért termel a vasút több kárt az országnak, mint a Volán, amikor a vasút több állami támogatást kap?
milyen kárra gondolsz?
jeek írta:Miért nem tudják tartani a menetrendet, miért vannak rendszeres késések (10-60-90perc) amikor a vasútnak mindenhol elsőbbsége van?
két buszt szembe tudsz ereszteni egymással, két vonatot nem, ahol csak egy sín van
jeek írta:Miért kérnek el plusz félezer forintot a jegyár mellett, ha az ember elfogadható körülmények között kíván utazni (talán az a vasútnál nem tartozik alapszolgáltatásba)?
éppenséggel jó kérdés, de jóval kevesebb IC kocsijuk van, mint személy...
jeek írta:Miért nem fejlődik országos szinten láthatóan a vasúti közlekedés legalább Magyarországi normákhoz mérten (a jelenlegi vasúti színvonal még a keletihez országokhoz képest is rosszabb)?
utaztál már román vonattal?

ott a fél ország stoppal meg magántársaságok kisbuszaival közlekedik
jeek írta:És végezetül, lehetséges, hogy sajnos a vasúti sztrájk lefújása miatt, NEM TUDOK jövő héten eljutni szeretteimhez Sopronba, mert nincs normális csatlakozás (a rendszeres késések miatt) és nem szeretnék 2 órát várni mínusz akárhány fokban a Keleti Pályaudvaron Budapesten.
látod, meg tudnád oldani, csak nyafogni könnyebb... ugye?