RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #149898  Szerző: Glenn
 
admin írta:Előfordult már, hogy több volt a taxiköltség, mint a repülés.
Ez természetes dolog. Az egy főre eső költséget a fuvardíj tartalmazza. Így lehet pl. az is, hogy a bazi nagy BKV buszon csak 350 forint egy utazás ára.
 #149892  Szerző: markfelt
 
Pasa írta:
admin írta:Kéne egy reptéri buszos cég, ami a BKK és MÁV árain vinné be a belvárosba az utasokat
Nem, nem kéne. Van elég taxi. :yes:
Mindkettőre szükség van. Előfordult már, hogy több volt a taxiköltség, mint a repülés.
 #149891  Szerző: Glenn
 
admin írta:Kéne egy reptéri buszos cég, ami a BKK és MÁV árain vinné be a belvárosba az utasokat
Nem, nem kéne. Van elég taxi. :yes:
 #149869  Szerző: markfelt
 
http://www.origo.hu/itthon/20151001-kok ... k-bkv.html
http://www.portfolio.hu/ingatlan/infras ... 20483.html

Nem kellene ezt túlbonyolítani, meg vasutat építeni, felesleges. Kéne egy reptéri buszos cég, ami a BKK és MÁV árain vinné be a belvárosba az utasokat, 3-4 megállóval. Rá egy 20-as flotta és kész, a csúcsban negyedórás követéssel. Tehát egy kibővített útvonalú 200e. A belvárosi zavarérzékenység csak kiküszöbölhető valahogy.

Debrecenben ugyanez.
 #138431  Szerző: Csongii
 
Amúgy rengeteg villamos van most, ami plusz, legalábbis a Széll Kálmán tér - Hűvösvölgy szakaszon. Azokat is később beállíthatnák ide-oda, mert szerintem egy részük nem közlekedett. Az 59-es vonalára max +2 kell, a 61-es vonalon pedig csak a felújított Tatra-k jártak. Most viszont van a felső szakaszon mindenféle jó vegyesen.
Kíváncsi leszek, hogyan rendezik át az egészet, ha vége az átépítésnek.
 #138423  Szerző: mlaszlo
 
Ivoa írta:

A 61-es felújított Tátráiból mennek a 19/41-re (meg most készült újabb tizenkét szerelvény, amik most a 14-esen vannak, azokkal egészül ki a budai csapat).

Lényeg: 19/41-en a Ganzok helyett Tátra
19/61 kap a CAF-okból, tehát 19: CAF/Tátra, 41: Tátra, 61: CAF/Tátra.

Emellett nem véletlenül tart a Görgey Artúr utcai felújítás még egy évig, amíg meg nem jönnek az 1-esre a CAF-ok, addig a 14-es kocsijaiból nyerik ki a hosszú 1-esre valót, utána azok mennek Budára.
Az jó, ha nem Ganzok fognak járni, de igazából az 1-es és a 14-es Tátráira is ráférne egy felújítás. Amik az 1-esen vannak eléggé le vannak robbanva. Kicsit nagy lesz a kontraszt majd a CAF-ok és a szakadt Tátrák között.
Sajnos a 18-as régi Tátráinak meg nagy része (amik régen BKV plusz-osak voltak) ahogy látom a 28-asra került, ott pedig nem kíméli az utazóközönség őket :(
 #138403  Szerző: Csongii
 
Én abban voltam teljesen, hogy a 61-es csak CAF-ból fog állni. :o
 #138402  Szerző: Ivoa
 
Csongii írta:
Pasa írta: Mi a fenének egy zöld villamos fölé egy sárga villamos? Brrr...
:ayfkm:
Jaaj, hááááát meee aaaz elmegy bee a Budaa belsejééébeee, meeeg összeköti a delet az éjszakkaaaal.

Amúgy, én sem látom komoly értelmét. Viszont én úgy olvastam az egyik BKK-s cikkben, hogy fog döcögni ott régi villamos, a 41-es és a 19-es a jelenlegi Battyhányi téri megálló helyett tovább fog menni felfelé. Új villamos a 61-es lesz csak itt, ugye.
A 61-es felújított Tátráiból mennek a 19/41-re (meg most készült újabb tizenkét szerelvény, amik most a 14-esen vannak, azokkal egészül ki a budai csapat).

Lényeg: 19/41-en a Ganzok helyett Tátra
19/61 kap a CAF-okból, tehát 19: CAF/Tátra, 41: Tátra, 61: CAF/Tátra.

Emellett nem véletlenül tart a Görgey Artúr utcai felújítás még egy évig, amíg meg nem jönnek az 1-esre a CAF-ok, addig a 14-es kocsijaiból nyerik ki a hosszú 1-esre valót, utána azok mennek Budára.
 #138401  Szerző: Csongii
 
Pasa írta: Mi a fenének egy zöld villamos fölé egy sárga villamos? Brrr...
:ayfkm:
Jaaj, hááááát meee aaaz elmegy bee a Budaa belsejééébeee, meeeg összeköti a delet az éjszakkaaaal.

Amúgy, én sem látom komoly értelmét. Viszont én úgy olvastam az egyik BKK-s cikkben, hogy fog döcögni ott régi villamos, a 41-es és a 19-es a jelenlegi Battyhányi téri megálló helyett tovább fog menni felfelé. Új villamos a 61-es lesz csak itt, ugye.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 219