Elméletben jó, de gyakorlatban nem, mert rosszul csinálják. Lehetne jól csinálni, mert amúgy nevetséges, hogy külön működött az egész, viszont most is lényegében külön fog.
Sajnos nem ésszerűen történik az összevonás.
A "Budapesti" Volán megmarad külön cégként, csak a vidékieket vonják össze. Ez az egy társaság, aki profitot képes termelni, többi lényegében veszteséges.
Sajnos a helyi vezetőségek is megmaradnak és nem tiszta mik felett dönthetnek majd.
A menetrend kialakítása mindig is problémás volt, sokszor nem tudtak egymás változtatásaikról a Volánok. Ez talán most változni fog, ha központosítják. (ha....mert nem biztos)
Viszont elvileg a buszokat is ide-oda dobálhatják, és lesz, ahol némileg javulni fog a gépjármű park, lesz ahol romlani fog. (értsd, öreg buszok helyett máshonnan hoznak fiatalabbat)
Az új busz beszerzése is kérdéses lesz. Nem beszélve a jelenleg lízingelt buszokról. (Kisalföld volánnak például nagyon sok új credo-ját lízingeli a gyártótól az Audi számára)
Nekik kifejezetten hátrányos lesz ez az összeborulás.
A lényeg egyébként az, hogy minden pénz egy helyre kerüljön, a problémákat meg oldják meg helyben. (na de pénz nélkül??)
Wolfman írta:Ha már Volán... mi a véleményetek a Volán társaságok összevonásáról?
LG FFH-286, Iskra FM 50, Iskra Dab-5, AMS APL-102, LG 24MS53, Inglar TV-4591F, AMS APL-109, 0,8W + Astra 19,2, Amiko Premium D-401 DiSEqC 2.0, Astrometa DVB-T/T2/C FM+DAB (R828D) Realtek DTV (R820T2)