Redfox81 írta: ↑2020.07.14. 08:28
Szerintem itt a legfőbb kérdés, hogy mi a terve az új vezetésnek. A Fly féle Rádió 1 alapvetően egy nagyvárosi formátum, ezért ha ez marad az irány, akkor valójában nincsenek már lyukak és értelmetlen a terjeszkedés.
Nem kell ezt túlgondolni szerintem. Mivel országos freki nem volt szabad, egyszerűen erre a hálózatos rendszerre volt lehetőség. Mivel a gerincadókon kívül a nagyvárosokban voltak / vannak frekvencia lehetőségek, persze elérést növelni úgy tudsz legkönynebben, hogy a 100-200 ezres nagyvárosokban terjeszkedsz elsősorban, nem a 10 ezresekben
Redfox81 írta: ↑2020.07.14. 08:28
A nagyvárosokban jelen vannak, Balaton kipipálva, vidéken meg jelen formájában érezhetően nincs rá túl nagy igény.
Nincs minden város kipipálva, ami lyukak vannak, azok nemcsak vidéket érintik. Nem beszélve Budapest agglomerációjáról, ahol szar a vétel. Ezek, amiket potyi felsorolt, ezeket a dolgokat orvosolná, persze azon kívül, hogy a városok között is javulna a vétel.
Egyébként vidéken miért ne lenne rá igény? Akár még utazás közben autóban is. Sok helyen az országban elhagyod a nagyvárost, és vége van. Nem érnek össze a frekik.
Redfox81 írta: ↑2020.07.14. 08:28
Ez esetben továbbra is megfelel a jelenlegi felállás. Ha viszont elkezdenek a Rádió 1-ből Class 2-t csinálni, azzal vidéken biztosan nyernek hallgatókat (így lenne értelme a további terjeszkedésnek), viszont a nagyvárosokban ezzel együtt veszíteni is fognak, ráadásul konkurenciának ott a valóban országos Petőfi.
Nem gondolnám, hogy pár plusz vidéki freki megszerzésével Class2-vé kellene válnia
A Petőfi pedig teljesen más. Egyszer hallgass bele mindkét rádióba
