Ha egy rádió 2 év alatt így az élre tud törni egy olyan konkurens mellett, ami 5 éve, gyakorlatilag privilegizált helyzetben ugyanazon célcsoportot szolgálja, az szétverés. Igazságos leszek, a Rádió 1 is helyzeti előnnyel indult, élénken élt az emlékezetekben, de akkor is, kiderült, melyik koncepció erősebb. Sajnos hamar elkaszálták a Music FM-et, ennek én sem örülök, tartós és éles verseny alakulhatott volna ki, és jót tett volna az egész piacnak, illetve hosszú távon a rádióknak, hallgatóknak.
A hallgatottsági adatokat és mérési metodikát lehet vitatni, de szerintem nem érdemes, mert más referencia nem nagyon van. Talán csak a stream statisztika, ahol szintén hamar legyűrte a R1 a Music FM-et, mégpedig csúnyán.
Ráadásul sem engem, sem egyik ismerősömet nem kérdeztek meg soha, még véletlenül, egyszer sem, hogy milyen rádiót hallgatok!
Tedd meg kérlek, hogy utánanézel, mi a közvéleménykutatások és a statisztika, mint módszertudomány alapja, utána tudunk erről érdemben vitázni.