RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #125447  Szerző: tomee87
 
mimi írta:nemtom mondjuk, hogy neked ez miért jó, gondolom van telefonod, így előtted is nyitva állt az előrendelés lehetősége
1.) ha már mindig "bezzeg a nyugat". Ilyen lehetőség a nyugati vasúttársaságoknál utoljára 15-25 évvel ezelőtt volt...
2.) ez nem volt más, mint egy óriási giccs. Hogyan nyaljuk ki az úri közalkalmazott vagy épp a kényelmes diák seggét, hogy ne időben vegye meg a jegyét, hanem ráérjen indulás előtt fél órával is letotyogni érte...
3.) Engem ez egyébként sem érint, eddig sem érintett, mert messziről kerülöm az IC, EC és RailJet vonatokat (utóbbi 2-n nem is utaztam soha, de nem is vágyom rá)
4.) Nem Te fogadtál több év alatt, több 1000 ilyen hívást. Ha szeretnéd szívesen mesélek az IC-n, EC-n, RailJet-en utazók többségének a mentalitásáról..
 #125446  Szerző: mimi
 
nemtom mondjuk, hogy neked ez miért jó, gondolom van telefonod, így előtted is nyitva állt az előrendelés lehetősége
 #125445  Szerző: tomee87
 
Január 1-től végre véget ér a sok "úri" utas seggnyalása a vasútnál.
Megszűnik a MÁV-Start-nál és ezzel együtt a GYSEV-nél is, a belföldi IC, EC, RailJet helyjegy valamint pót és helyjegy telefonos előrendelési/foglalási lehetősége.
Január 1-től csak személyesen a jegypénztárakban, vagy az interneten (bankkártyával ill. teljes árú jegy esetén mobilegyenleggel is fizetve) lehet csak ilyen jegyekhez hozzájutni. :)
 #125247  Szerző: noartist
 
Nem tudom,ki mit vár a MÁV-tól,de nálam már rég elszállt a biztosítóberendezés.
 #125209  Szerző: asimov
 
Ez a fotó az Origo-s cikkhez érkezett.
Kép
A fotó alapján, a MÁV-ot -szokás szerint- nem sikerült értesíteni. Amúgy szégyen az, hogy a 21-dik században nincsen egy azonnal hívható segélyszáma a MÁV-nak

2005-ben Simontornyán "sikerült" ez nekünk is a céges kisteherrel.
Részben leszakadt a gumi a felniről és azonnal kifarolt az autó (lassan gurultunk!), aztán a felni beékelődött az egyik sin mellé.
Diferenciálzár nem lévén, a kicsit megemelkedett túloldali kerék csak kapirgált, semmi hajtóerőt nem tudott kifejteni.

Csak azért bírtuk kiemelni/letaszigálni az autót időben a sinekről, (közben ketten elszaladtak jobbra/balra jelezni a vonatoknak és telefonáltak a Rendőrségnek is, mert a MÁV-ot akkor, mi sem értük el!!!) mert voltunk sokan és mind edzett jómunkásemberek, valamint az odatévedő járókelők, sőt a kiérkező rendőrők is segítettek.
Voltunk talán tizen is, de így is elég volt kiemelni az autót.
Ezt mutatványt egy-két, átlagos fizikumú ember nem csinája meg (egynek eleve bennt kell ülni a volánnál!)
 #125194  Szerző: Csongii
 
adminisztrator írta:kigyulladt a railjet taurusa is
http://index.hu/belfold/2013/12/23/a_vo ... ozdony_eg/
A rendőrség tájékoztatása szerint az autó defekt miatt állt meg az Ikrényhez közeli átjáróban, a vezető még a rendőrséget is értesítette, de a Railjet vezetőjéhez már nem jutott el az információ.
Öö... betonnal öntötték ki a kerekeit, hogy nem tudott arrébb gurulni vajon!? :gülü:
 #124836  Szerző: asimov
 
Kissé tényleg morbid így, ebben a környezetben...
djlacee írta:jaj
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 219