Az AF alapján való váltás nemcsak ott gond, hanem pl a Zalában is. A 95,8 - 95,6 között egyik irányban sem tud az ilyen elven működő radio váltani, holott tökéletesen összeér a két frekvencia. Mikor kiértem a 95,8 vetelkorzetebol, egy rövid szakaszon beleesik az ut a 99,4 (Keszthely) vetelkorzetebe, és atvaltott arra a fej. Majd kiertem a 99,4-bol is, onnan feher zaj és vége. Holott már tokeletes vétele van a 95,6-nak ott. Így kézzel szoktam atnyomni a 95,6-ra. De olyan is volt, hogy átnyomtam a 95,6-ra, és atvaltott a 99,4-re, majd feher zaj és vége. Szóval a 99,4 és a 95,8 között oda-vissza megy a váltogatas, de a 95,6 csak a 99,4-re tud váltani, vissza nem, és pl a 95,8-ra sem. Egyszerűen hanyagul állítottak be az AF-eket. Amikor elindult egy új adó (pl Kanizsa 95,6) azon nagyjából beállítgatták a környező meglévő adókat, viszont a régi adóknál nem frissitettek mikor jött egy új. Pedig alap dolog lenne szerintem.
De normális autoradioknal Pi keresés alapján megy ez, így az észrevétlenül megoldja pl itt Zalában a 95,8-95,6-99,4 trió között. Korábban egy kínai multimédiás utólagos androidos fejem volt, az egy katasztrófa ebbol a szempontból. Inkább ki is kapcsoltam az AF-et és magam váltogattam. Kicsereltem gyarira a rádiót, azóta nincs gond, tokeletes, itt Zalában és Pest környéken is. Annyira nem érint sok autóst a probléma, kb 2004-2005 óta már normális rádiók vannak az autókban, egyre kopnak ki az annál öregebb autók, illetve az annál öregebb autónál már kicserélik utólagos jobb fejegységre a gyárit.
A frekik kezelésével az lehet a helyzet szerintem, hogy míg az országos freki csomagoknal az NMHH összehangol mindent, RDS, adok szinkronban járatása stb, és egy csomagban értékesíti a szolgáltatást. Addig a Radio1-nel külön frekik vannak, így nekik kellene ezeket a dolgokat megoldani, ami gondolom pénzbe kerülne így nem nagyon foglalkoznak vele. Jól sejtem?
De normális autoradioknal Pi keresés alapján megy ez, így az észrevétlenül megoldja pl itt Zalában a 95,8-95,6-99,4 trió között. Korábban egy kínai multimédiás utólagos androidos fejem volt, az egy katasztrófa ebbol a szempontból. Inkább ki is kapcsoltam az AF-et és magam váltogattam. Kicsereltem gyarira a rádiót, azóta nincs gond, tokeletes, itt Zalában és Pest környéken is. Annyira nem érint sok autóst a probléma, kb 2004-2005 óta már normális rádiók vannak az autókban, egyre kopnak ki az annál öregebb autók, illetve az annál öregebb autónál már kicserélik utólagos jobb fejegységre a gyárit.
A frekik kezelésével az lehet a helyzet szerintem, hogy míg az országos freki csomagoknal az NMHH összehangol mindent, RDS, adok szinkronban járatása stb, és egy csomagban értékesíti a szolgáltatást. Addig a Radio1-nel külön frekik vannak, így nekik kellene ezeket a dolgokat megoldani, ami gondolom pénzbe kerülne így nem nagyon foglalkoznak vele. Jól sejtem?
