Ezt lehet, hogy pályáztatás nélkül bérel buszt a BKV?
http://www.bkk.hu/2013/10/tovabb-bovul- ... udapesten/
http://www.bkk.hu/2013/10/tovabb-bovul- ... udapesten/
IstvánB írta:Adminnal értek egyet, azonnali változást akar mindenki nem tudja hogy idő kell mindenhez.Nem tudom melyik vonalat használtad, nap mint nap BKK-BKV-zom én is, a 103-as rendkívül kiszámíthatatlan, ahogyan a 24-es és a 2-es villamos is. Van, hogy 2-3 perc múlva ott a következő és van hogy 10 percig semmi. Pedig a 24-es villamos vonala 90%-ban önálló, tehát még azt se lehet mondani, hogy más járat tartaná fel. A 7-es buszcsalád szintén rendkívül kiszámíthatatlan, de a 4-es, 6-os villamos is és még sorolhatnám.
-Mostanában sokat kényszerültem a BKVra, a buszok koszosak még mindig, de olyat nem tapasztaltam, hogy kiszámíthatatlanok lennének, telefonos menetrendem szerint jártak.
- Temetői közlekedés a metropolban is benne volt, sőt tegnap óta itt is http://www.bkk.hu/2013/10/forgalmi-valt ... a-kapcsan/
- Ráckevei hév például a mai nap is pótolva jár karbantartás miatt. Igaz teljes rekonstrukcióra szorulna, de hogy nem költenek rá az is túlzás.
- Futár menni fog, azért ez egy hatalmas rendszer, minden jármű más, nem megy pik pak a rendszer összehozása. A combinóba a siemens engedélye nélkül nem is lehet plusz dolgokat beépíteni.
- 138/38 as vonalon látszik nagy előnye az elsőajtózásnak, Eléggé meghígult az utazóközösség. Volánon is elsőajtózás van, mégis megy, ott még a késés is nagyobb.
Nem rinyálni kell, örülni, hogy végre történik valami.
adminisztrator írta:...
IstvánB írta:...Az ötlet maga jo, ez tény, viszont a megvalósítás néha nem. Szelektálni kellett volna a vonalak között amelyeken bevezetik. Pl. a 178-as buszon nem kellett volna erőltetni. Feltartja az egész 7-es buszcsaládot. Néha tömegével állnak a 178-as mögött sorban a buszok, feleslegesen feltartva ezzel az utasokat. De ellen példa: 21-es. Ott az egész vonalon nem tartana fel senkit a busz. Ugyan sok a turista, a külföldi, de az a 200E-n is az, mégis bevezették rajta.
mlaszlo írta:....Az első ajtózás bevezetése óta több mint 100 új (jo nálunk új máshol leselejtezett 5+ éves) busz állt forgalomba ami nem bérelt hanem a VT vagy a BKV tulajdona. Plusz a 150 vadi új Mercedes busz. Szóval azért azt nem lehet mondani, hogy nincs frissítve a járműpark. Abban igazad van, hogy így is tul sok a romhalmaz még mindig.
adminisztrator írta: bármikor, bármilyen változtatásnál, ha nullánál több embert érint, lesznek ellenvélemények, hisztik, rinyák.Elfogadnám, amit mondasz, ha lenne valami látható eredménye az elsőajtózásból származó többletbevételnek. Már elég idő telt el ahhoz, hogy valamit fel kellene mutatni. Ugyanis mindig csak annyit mondanak, nőttek a bevételek, de hogy ez számszerűsítve mit jelent, arról mindig mély hallgatás van. Ugyanazok a szakadt járművek közlekednek, ugyanolyan koszosan, ugyanolyan pontatlanul és kiszámíthatatlanul. Az utastájékoztatás továbbra is nulla (pl. most sincs egy szó se említve a temetői közlekedésről se a BKK honlapján, se a valós idejű információval hirdetett BKK Infó oldalon).
szerintem ez egy előremutató ötlet a maga hibáival együtt.
Dávidék tudják a dolgukat, én egyértelműen ezt gondolom.
asimov írta:"A BKK-nak nagyon tetszik az elsőajtós felszállás"bármikor, bármilyen változtatásnál, ha nullánál több embert érint, lesznek ellenvélemények, hisztik, rinyák.
asimov írta:Az említett 937-es járatot használta esetleg valaki itt?Komolyan kezdem azt érezni, hogy Miskolc, a BKK kísérleti nyuszija
"Nemsokára megjelenhetnek Budapesten az első igényvezérelt autóbuszok. Az Ittlakunk.hu információi szerint a Budapesti Közlekedési Központ azt tervezi, hogy egyes, aránylag kevesek által használt útvonalakon bevezeti azt a rendszert, hogy csak akkor megy a busz végig a vonalon, ha előre jelzi egy utas telefonon, hogy felszállna rá."
http://www.origo.hu/itthon/20131022-ige ... a-bkk.html