ksimiglai írta: ↑2019.03.25. 21:48
Amúgy az M1-esen nem csak a Velencei tavi freki nem szól, hanem jóformán semmi, a Budapesti adó jó, ha Törökbálintig élvezhető. A Tatabányai és Fehérvári pedig Bicskéig működik.
Ezzel nem akarnak kezdeni valamit? Lassan már minden városban szólnak, de a legforgalmasabb útszakaszon alig.
Számomra teljesen átláthatatlan amit a Rádió1 technikai csapata csinál. Országos adónak kommunikálják, miközben ez nagyon nem igaz, mert annyira le vannak fojtva az újonnan indult adóik, hogy épphogy csak az adók néhány km-es körzetében biztosítanak lefedettséget. Mintha félnének attól, hogy nehogy összeérjenek a frekvenciáik.
Az M1-es autópályán, ami az ország egyik legforgalmasabb közútja, valóban értékelhetetlen a Rádió1 lefedettsége. Több tíz km-es szakaszok vannak, ahol hallgathatatlan.
De nemcsak arra, hanem gyakorlatilag Közép-Magyarország nyugati részét és a Közép-Dunántúlt teljesen elengedték. A 90.4 javítana Pest-megye nyugati részén és az M1-es autópályán is, de nem, inkább letekerték erre az értékelhetetlen szintre. Dunaújváros felől ott lenne a 93.1, de az is nagyon kis körzetben szól megfelelően, a töredékét éri el a korábban ezen a frekvencián sugárzó EL-DO rádiónak. Anno az EL-DO észak felé elszólt egészen Százhalombatta, Érd magasságáig, hasonló lefedettsége volt, mint most a Rádió24-nek.
A dunaföldvári 106.5-öt is visszavették a 93.1 induláskor. Anno a 106.5 Székesfehérvár fele is, észak fele pedig nagyjából Százhalombattáig elszólt, most az adó néhány km-es körzetében szól csak.
Itt van ez a 3 adó, amivel északról haladva az M1-es autópályától egészen Dunaföldvár-Paks magasságáig elég jó lefedettséget el lehetne érni, de nem, inkább csak az a néhány város számít nekik.
Itt van a Sláger FM, vagy az újonnan indult Manna FM, az adott frekvenciákból a maximumot akarták kihozni, holott megtehették volna ők is, hogy leteszik az adót a Citadellára vagy a Sashegyre. A Rádió1 meg fél attól, hogy normális lefedettsége legyen.