RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #118496  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: A nagy híres, tökéletes, zsírkirály vasút is. Sőt még cserben is hagyja az utasokat.
Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
Távolságiban lehet nincs utaslemaradás, de helyköziben nálunk sokszor megesett, hogy csuklós helyett szóló buszt küldtek. A lemaradt utasok meg várhattak a következő buszra 15-20 percet, ha arra egyáltalán fel lehetett férni. Hétvégén 40 perces követésnél rendszeresen kimaradt járat. Amikor meg panaszt írtunk a válasz, hogy megkérdezték a vezetőt, aki azt mondta mindenki felfért, nem volt esemény, illetve rendben leközlekedett a járat.
Bedobták ide a háromtengelyes német használt Neoplan buszokat, klíma és nyitható ablak nélkül nyári 30-35 fokban. Miután rosszullétek voltak, szereltek bele klímát, ami persze az esetek többségében rossz volt.
Persze ma már nincs ilyen gond, ezalatt az egy év alatt, amíg ezt csinálták, illetve duplájára emelték a jegyárakat, legalább az utasok fele elpártolt a volánbusztól. A dolgozók nem tudtak számítani a volánra, mert teljesen kiszámíthatatlan volt. Ma már szinte csak a diákok használják.
 #118494  Szerző: mimi
 
jeek írta:Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
még egyszer mondom, okoska, mesélj, hogyan vinné el a fasza volán mondjuk a szeged-budapest napi forgalmat.
 #118493  Szerző: djlacee
 
jeek írta:Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek...
tényleg ismeretlenek
 #118492  Szerző: tomee87
 
mimi írta:
jeek írta:A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
tudod, van a vasútnak egy olyan tulajdonsága, hogy nehezebben kanyarodik a busznál, viszont a nagy híres, tökéletes, zsírkirály volán meg nézne nagyokat, ha odamenne nyolcszáz ember, hogy akkor most szeretne egyszerre elutazni
A nagy híres, tökéletes, zsírkirály vasút is. Sőt még cserben is hagyja az utasokat.
Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
 #118491  Szerző: mimi
 
jeek írta:A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
tudod, van a vasútnak egy olyan tulajdonsága, hogy nehezebben kanyarodik a busznál, viszont a nagy híres, tökéletes, zsírkirály volán meg nézne nagyokat, ha odamenne nyolcszáz ember, hogy akkor most szeretne egyszerre elutazni
 #118490  Szerző: tomee87
 
djlacee írta:
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?
A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
Ha meg bezárnak valami legutolsó mellékvasútvonalat amin utaznak napi 20-an, átlag 30km/h-val, akkor meg sírjunk, ríjunk, koszorozzunk, gyújtsunk mécsest, rendeljünk különvonatot, írjuk meg mimden újságba... Utána meg költözzünk el innen. Istenem
 #118486  Szerző: Csongii
 
Sokszor hallottam már amúgy, hogy Mo-n állítólag mi vagyunk az egyik legnagyobb kerékpáros város (Mohács). Itt rengetegen bringáznak. Én is nap mint nap azzal jövök megyek a munkába is pl. Tény hogy itt más lehetőség nagyon nincs, gyalog vagy autó. Helyijárat az kb a 0 felé közelít.
 #118483  Szerző: markfelt
 
djlacee írta:
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?
igen
 #118482  Szerző: djlacee
 
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 219