jeek írta: A nagy híres, tökéletes, zsírkirály vasút is. Sőt még cserben is hagyja az utasokat.Távolságiban lehet nincs utaslemaradás, de helyköziben nálunk sokszor megesett, hogy csuklós helyett szóló buszt küldtek. A lemaradt utasok meg várhattak a következő buszra 15-20 percet, ha arra egyáltalán fel lehetett férni. Hétvégén 40 perces követésnél rendszeresen kimaradt járat. Amikor meg panaszt írtunk a válasz, hogy megkérdezték a vezetőt, aki azt mondta mindenki felfért, nem volt esemény, illetve rendben leközlekedett a járat.
Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
Bedobták ide a háromtengelyes német használt Neoplan buszokat, klíma és nyitható ablak nélkül nyári 30-35 fokban. Miután rosszullétek voltak, szereltek bele klímát, ami persze az esetek többségében rossz volt.
Persze ma már nincs ilyen gond, ezalatt az egy év alatt, amíg ezt csinálták, illetve duplájára emelték a jegyárakat, legalább az utasok fele elpártolt a volánbusztól. A dolgozók nem tudtak számítani a volánra, mert teljesen kiszámíthatatlan volt. Ma már szinte csak a diákok használják.