frekivadasz írta:Nem volna az "szakmaiatlan", ha a bejáratott hallgatói kör hirtelen egy teljesen idegen hangzású szlogent kapna?
jó kérdés, ezen el lehet merengeni hogy mi a rosszabb,
a.) ha azt játszom hogy én vagyok a télapó, azt mondom hogy én vagyok a télapó, csak közben szépen lassan átvedlek húsvéti nyuszivá, de továbbra is azt állítom hogy én vagyok a télapó - de már nem is emlékeztetek rá senkit...
b.) azt játszom hogy én vagyok a télapó, azt mondom hogy én vagyok a télapó, de a gyerek láthatóan már baromira unja és különben is odakint már kitavaszodott - akkor őszintén bevallom: -"figyelj kiskrapek, holnaptól a télapó elmegy szundizni, de jön helyette a húsvéti nyuszi, rengeteg színes húsvéti tojással és sok sok meglepetéssel, meglátod sokkal jobb lesz neked mint amilyen eddig volt!"... jól bepromózom, majd a bejelentett módon "átállok"...
marketing szempontból én személy szerint a b-verziónak adnék nagyobb esélyt
