Ilyen hülyeséget honnan veszel, hogy harmadannyiba kerül a pótjegy? Egy díjszabáson vannak a MÁV-Starttal, csak szakaszosan a tarifaközösség miatt meg kell törni a határponton, ez gyakran többletköltséget jelent az utasoknak. De ez leginkább a menetjegyekben látszik meg nagyrészt.
Pl. Debrecen-Budapest 221km Teljes árú jegy: 3950Ft, Sopron-Budapest 216km Teljes árú jegy: 4200Ft. (meg lehet nézni, hogy így van)
Nagyon sok késés van a "GYSEV vasutaktól átvett késés" miatt a MÁV-Startnál is. Csak sajnos mivel a GYSEV erről nem szól semmit, így sokan a MÁV-Startot szídják (sajnos a közvetlen soproni, szombathelyi késő kocsikat be kell várni).
Lehet Téged nem érdekel miért késett vagy miért fog késni a vonatod, de az utasok nagy részét igen. Míg a GYSEV-nél semmi tájékoztatás nincs arról, hogy gázolás volt itt-ott, leszakadt a felsővezeték itt-ott, addig a MÁVInform erről rögtön hírt ad!
Az internetes tájékoztatásról annyit, hogy a GYSEV-nek még saját menetrendi és jegyvásárlási felülete sincs. Az állomási utastájékoztatásról pedig annyit, hogy egy az egyben a MÁV rendszerét és szoftvereit használják (Rábay Balázs / Szalóczy Pál hangja).
Pl. Debrecen-Budapest 221km Teljes árú jegy: 3950Ft, Sopron-Budapest 216km Teljes árú jegy: 4200Ft. (meg lehet nézni, hogy így van)
Nagyon sok késés van a "GYSEV vasutaktól átvett késés" miatt a MÁV-Startnál is. Csak sajnos mivel a GYSEV erről nem szól semmit, így sokan a MÁV-Startot szídják (sajnos a közvetlen soproni, szombathelyi késő kocsikat be kell várni).
Lehet Téged nem érdekel miért késett vagy miért fog késni a vonatod, de az utasok nagy részét igen. Míg a GYSEV-nél semmi tájékoztatás nincs arról, hogy gázolás volt itt-ott, leszakadt a felsővezeték itt-ott, addig a MÁVInform erről rögtön hírt ad!
Az internetes tájékoztatásról annyit, hogy a GYSEV-nek még saját menetrendi és jegyvásárlási felülete sincs. Az állomási utastájékoztatásról pedig annyit, hogy egy az egyben a MÁV rendszerét és szoftvereit használják (Rábay Balázs / Szalóczy Pál hangja).