Oldal: 652 / 1031

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.23. 07:18
Szerző: Tomi76
A minap autózás közben hosszú idő után odakapcsoltam a Rádió 1-re. Zeneileg nem lepődtem meg, mintha ugyanott folytatódna minden mint hónapokkal ezelőtt, amikor utoljára hallgattam. :D Na de nem ez lepett meg, hanem az, hogy halkabban szólt mint a többi beállított rádió és időközönként sercegés is rontotta a minőséget. Pedig 96,4 Budapest szájában, Gyálon.

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 22:27
Szerző: mlaszlo
Hamarosan Szombathelyre is megérkeznek az igazi mai slágerek

Csak a 90.4-re nem akarnak megérkezni

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 18:51
Szerző: mikrofonos
A Hajdú-Bihari Napló holnap megjelenő száma terjedelmes interjút közöl Sebestyén Balázzsal a mai debreceni helyszíni élő reggelük kapcsán. Hátha valakit érdekel. Van egy csomó kép is hozzá a "népről".
https://www.naplo.hu/este/2017/09/22/se ... e32561c984

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 13:06
Szerző: noartist
Törekedjünk arra, hogy ne legyen szétesve az idézés, mert így sokszor problémát okoz a témák követése. Az Előnézet gomb sokat segít.

Köszönjük!

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 11:36
Szerző: kukac
Richmonde írta:
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?[/quote]
az elérés, mutatós szám, azt lehet mutogatni a hirdetőnek, hogy lám mennyi emberhez jut el a hirdetése.

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 11:33
Szerző: Richmonde
[/quote]
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 10:17
Szerző: kukac
broadcaster írta:
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 09:52
Szerző: broadcaster
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 06:20
Szerző: kukac
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.

Re: Rádió 1

HozzászólásElküldve:2017.09.22. 05:29
Szerző: mikrofonos
Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)[/quote]

Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.