007 írta:Most az van, hogy felépítenek egy tök jó koncepciót ami nekem bejön, sőt elvárás lenne a közrádióval... Sok magyar zene, fiataloknak teret adni, sok máshol nem bevállalt zenét (értsd: alternatív) játszani. Mire elkészül és megszokjuk, sőt megszeretjük... VISSZADOBJÁK AZT, AMIT AZÉRT KELLETT ÁTALAKÍTANI, MERT NEM VOLT SIKERES.
Tegye fel a kezét, aki érti a logikát. Ez a rádió egyszer lemásolta a Class FM-et, nem jött be. Visszatért oda, ahonnan indult. Most másolni szeretnél a retro rádiót. De bocs, ezt nem lehet a közrádiót hallgató emberekkel játszani! A Spice Girls ma-holnap 30 éves. A szlogen pedig zenében első... Kezd önmaga paródiája lenni, mert lassan a retrón frissebb dalok mennek. A fireball eleve egy takony, sehol nem adnám, nemhogy a közrádión. Mindemellett a közrádiónak az lenne a feladata, hogy széles spektrumon merítsen a zenéből... Ez is inkább szűkül.

Még egyszer leírom, az MR2 koncepció volt az, ami nem jött be. Egyébként annak tényleg nincs semmi értelme, hogy évente, sőt még annál is sűrűbben változtatgatnak. Ezt rádiókkal nem lehet csinálni.
Ha a mostani, viszonylag érthető koncepció maradna 10 évig, hirdetnék legalább az MTVA-Index-TV2-ben nonstop (de eleinte kapna egy nagyobb kampányt is), lecserélnék a reggeli műsorvezetőt egy értékelhető rádiósra, akkor egész biztos vagyok benne, hogy még a fiatal célcsoport ellenére is el tudnák érni az 1 milliót újra, két erős kvázi országos versenytárs mellett. De ahhoz ki kell várni ezt az időt, és nem elkaszálni az egészet, ha fél év alatt nem szökik az egekbe a hallgatottság. Ehhez persze elsősorban olyan politikusok kellenének, akik nem debilek és képesek felfogni ezt a roppant bonyolult dolgot.
Éppen ez volt a probléma Titusz kirúgásával is, nem értették meg, hogy nem lehet rángatni egy rádiót, és azt sem, hogy a korábbi helyzet és siker nagyon nehezen állítható helyre, ha a brand ilyen traumát él át.