Oldal: 751 / 1032
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.03. 09:30
Szerző: Chucky
Sajnos egyet kell értsek oldmannel. Éveken keresztül lázadoztam jómagam is. Elegem volt a sok main stream, agyon ismételt zenékből. Nem értettem és nem is akartam megérteni miért nem kapnak helyet a rádióban az általam kedvelt és rádióbarátnak ítélt muzsikák.
Az elmúlt 1-2 évben sorra tapasztalom kollégák, ismerősök reakcióit az ilyen-olyan rádiókban elhangzó számomra unalmas, agyonsmételt zenékről. Dúdolják, éneklik, feljebb tekerik a hangerőt csengőhangnak teszik be.
Rá kellett jönnöm, hogy én vagyok a csodabogár, én vagyok a kisebbség. Tehát nem nekem készülnek a műsorok, hanem a fent említett átlaghallgatónak. Ezt el kell fogadni sajnos. Rádiót már csak akkor hallgatok, ha végképp nincs más. Marad az MP3 télen, nyáron.

Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.03. 09:04
Szerző: oldman
Amikor felmérték, hogy ezt a rádiót vajon átlagosan mennyit fogják hallgatni, akkor valószínűleg 120 perc körüli idő jött ki. Átlagosan, tehát lesz aki napi 8 órában hallgatja, és lesz, aki napjában 30-40 percet tölt el vele. Fontos, hogy amikor bekapcsolom a rádiót, a kedvenc slágerem szóljon. Vagy mert vannak fanatikusok, akkor 12 óránként menjen le egy épp futó sláger? NEM!
Ti, akik ideírtok, nem átlaghallgatók vagytok. Ami nektek unalmas, az az átlagnak még bőven új, vagy még épp aktuális sláger. Sőt, nem is biztos, hogy ez a lényeg. Hanem az, hogy a lehető legtöbb hallgató számára elfogadható, és lehet a "kedvence". Nem 10 ezer dal kell egy adatbázisba, hogy baromi változatos legyen, és az ismeretlen , soha nem volt slágerek menjenek. Láttunk már ilyen rádiókat, és azoknak az eredményeit.
Ha van köztetek valóban rádiós, akkor szívesen meghallgatnám azt is. Talán tanulunk belőle valamit.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 18:46
Szerző: mlaszlo
Gr3g0ry írta:Legutóbb az volt a panasz, hogy sok az ismétlés(ami még érthető is),de most meg arról szól a rinya hogy jaj "lejárt" slágerek szólnak.Akkor most mi van?
Inkább legyenek régebbi slágerek is, mint hogy a maiakat állandóan ismételnék.
Az a baj, hogy nemhogy sok az ismétlés, hanem rengeteg. Van olyan szám, ami másfél-két óránként lemegy egy nap. Régen jó volt ez a koncepció, mikor volt választék zenei rádiók terén, de most érthetetlen, hiszen ha a Class FM hallgatóinak meggyőzése a cél, akkor ez a struktúra óriási hiba. Ugyanis a Class FM hallgatói a Morning show után is a rádióval maradtak. A Rádió1-et viszont a rengeteg ismétlés miatt viszont képtelenség több órán át hallgatni. Megfogjuk a hallgatókat a Reggeli show műsorral, de aztán 10 óra után el is engedjük őket.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 17:12
Szerző: Gr3g0ry
kukac írta:nem is a zene a gáz (az nyilván pont olyan amit a hallgatóság igényel), hanem a szlogen, aminek hitelességét már inkább lehet vitatni....
Nemcsak itt vannak ellenmondások...
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 17:09
Szerző: Gr3g0ry
Legutóbb az volt a panasz, hogy sok az ismétlés(ami még érthető is),de most meg arról szól a rinya hogy jaj "lejárt" slágerek szólnak.Akkor most mi van?
Inkább legyenek régebbi slágerek is, mint hogy a maiakat állandóan ismételnék.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 11:33
Szerző: markfelt
kukac írta:szblcs írta:SIR írta:Kutatások szerint a legfőbb elkapcsolási faktorok között elsők az új (/ismeretlen) dalok megelőzve a reklámokat - utána jön a többi. Nem magyar kutatások, és a reklámok máshol célközönséghez illesztettek - de elég beszédes.
Vagyis az új / ismeretlen dal veszélyes. "We play the hits" vs. "We break the hits..."
Ez pontosan így van. Noha valóban lehetne bevállalósabb a Rádió 1, olyan zenéket ad kiemelt rotációban, amik a nemzetközi toplistákon már hónapok óta kifutottak.
Ez egy alapvetően fiatalos célcsoportra fókuszáló (tudom, a salesesek szerint 15-49) rádiónál valóban kellemetlen, ezt ne vitassuk.
Pláne úgy, hogy a két legfőbb versenytárs, a Petőfi, és a Music FM is jóval frissebb.
nem is a zene a gáz (az nyilván pont olyan amit a hallgatóság igényel), hanem a szlogen, aminek hitelességét már inkább lehet vitatni....
Igen, erősen disszonáns.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 11:32
Szerző: kukac
szblcs írta:SIR írta:Kutatások szerint a legfőbb elkapcsolási faktorok között elsők az új (/ismeretlen) dalok megelőzve a reklámokat - utána jön a többi. Nem magyar kutatások, és a reklámok máshol célközönséghez illesztettek - de elég beszédes.
Vagyis az új / ismeretlen dal veszélyes. "We play the hits" vs. "We break the hits..."
Ez pontosan így van. Noha valóban lehetne bevállalósabb a Rádió 1, olyan zenéket ad kiemelt rotációban, amik a nemzetközi toplistákon már hónapok óta kifutottak.
Ez egy alapvetően fiatalos célcsoportra fókuszáló (tudom, a salesesek szerint 15-49) rádiónál valóban kellemetlen, ezt ne vitassuk.
Pláne úgy, hogy a két legfőbb versenytárs, a Petőfi, és a Music FM is jóval frissebb.
nem is a zene a gáz (az nyilván pont olyan amit a hallgatóság igényel), hanem a szlogen, aminek hitelességét már inkább lehet vitatni....
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 11:30
Szerző: kukac
Kovi02 írta:Pihe írta:A többin is ez megy 
OFF
Mondjuk ez igaz.
Ahogy nézegetem a playlisteket,ebben az országban maximum 4 rádió van,ami tényleg friss zenéket játszik!
Errefelé a szerb rádiókban szinte minden újdonság azonnal adásba kerül,de mindig az arra "kijelölt" műsorban.(pl. AS FM-en: este 18-22 vagy Play : szombat 12-14) Ami pedig "átment" ezeken a műsorokon,az megy alap rotációba.
ON
Az R1 szerintem nem csinálja rosszul,hisz az emberek többsége nem igazán vevő az újdonságokra,meg háttérrádiózásnál kb. mindegy,mi szól. Csak az a baj,hogy nincs hova kapcsolni,ha valaki "unja".
- mit értesz azon, hogy "átment"? Pontosan milyen folyamat által derül ki ez alapján, hogy egy dalt szeretni fog a hallgatóság, vagy sem? egy zenei teszt nem így működik.
ha egy rádió minden újdonságot lejátszik, akkor a hallgatói folyamatosan egy arculatidegen, felismerhetetlen zenei katyvaszt fognak hallani, ez nem hogy nem szerethető, de a rádió céljaival egyenesen ellentétes hatást vált ki. ugyanez vonatkozik a régi, a hazai közegben ismeretlen zenékre is.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 11:27
Szerző: markfelt
SIR írta:Kutatások szerint a legfőbb elkapcsolási faktorok között elsők az új (/ismeretlen) dalok megelőzve a reklámokat - utána jön a többi. Nem magyar kutatások, és a reklámok máshol célközönséghez illesztettek - de elég beszédes.
Vagyis az új / ismeretlen dal veszélyes. "We play the hits" vs. "We break the hits..."
Ez pontosan így van. Noha valóban lehetne bevállalósabb a Rádió 1, olyan zenéket ad kiemelt rotációban, amik a nemzetközi toplistákon már hónapok óta kifutottak.
Ez egy alapvetően fiatalos célcsoportra fókuszáló (tudom, a salesesek szerint 15-49) rádiónál valóban kellemetlen, ezt ne vitassuk.
Pláne úgy, hogy a két legfőbb versenytárs, a Petőfi, és a Music FM is jóval frissebb.
Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.02.02. 11:26
Szerző: kukac
SIR írta:Kutatások szerint a legfőbb elkapcsolási faktorok között elsők az új (/ismeretlen) dalok megelőzve a reklámokat - utána jön a többi. Nem magyar kutatások, és a reklámok máshol célközönséghez illesztettek - de elég beszédes.
Vagyis az új / ismeretlen dal veszélyes. "We play the hits" vs. "We break the hits..."
+1, éppen le akartam írni...