Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2017.01.14. 11:30
kukac írta:Miért nem szerepel a classfm a radio1-es cikk grafikonjaiban? Ha jól látom a mérési időszak egy részében még javában sugárzott.up
kukac írta:Miért nem szerepel a classfm a radio1-es cikk grafikonjaiban? Ha jól látom a mérési időszak egy részében még javában sugárzott.up
witiruve írta:nem ezt tiltotta be az nmhh?kukac írta:A Telenor MyMusic opciójával havi 1000 ft-ért korlátlanul hallgathatsz ClassFM-et, MusicFM-et, Rádió1-et, SlágerFM-et és közszolgálatiakat. ( 300-ért 15 óra )szblcs írta:Online streamingnél valóban nagy szó a pillanatnyi 30.000 (napi kb 50.000 lehet), de amúgy az FM hallgatottsággal összehasonlítva lófütty.Persze, de a hazai viszonyokat alapul véve (pl. adatkorlátos, aranyárban mért mobilnet, mobil platform penetráció, használati szokások, stb) egész jó, ugyanakkor jól mutatja, milyen messze is vagyunk még az online rádiós piac térhódításától.
kukac írta:A Telenor MyMusic opciójával havi 1000 ft-ért korlátlanul hallgathatsz ClassFM-et, MusicFM-et, Rádió1-et, SlágerFM-et és közszolgálatiakat. ( 300-ért 15 óra )szblcs írta:Online streamingnél valóban nagy szó a pillanatnyi 30.000 (napi kb 50.000 lehet), de amúgy az FM hallgatottsággal összehasonlítva lófütty.Persze, de a hazai viszonyokat alapul véve (pl. adatkorlátos, aranyárban mért mobilnet, mobil platform penetráció, használati szokások, stb) egész jó, ugyanakkor jól mutatja, milyen messze is vagyunk még az online rádiós piac térhódításától.
szblcs írta:Online streamingnél valóban nagy szó a pillanatnyi 30.000 (napi kb 50.000 lehet), de amúgy az FM hallgatottsággal összehasonlítva lófütty.Persze, de a hazai viszonyokat alapul véve (pl. adatkorlátos, aranyárban mért mobilnet, mobil platform penetráció, használati szokások, stb) egész jó, ugyanakkor jól mutatja, milyen messze is vagyunk még az online rádiós piac térhódításától.
adam1400 írta:Egyrészt a hallgatottági felméréshez kiegészítve annyit is mondok hogy tényleg sokat dob rá a Reggeli show,hétfőn amikor visszatértek 3 hét után online rekord is dőlt 35.000-n hallgatták.Egyrészt: almát a körtével nem hasonlítunk össze, a classfm-nek azért nem volt annyi online hallgatója soha, mert a hallgatóság az éterből megkapta a műsorát - csak az hallgatta online, akinek muszáj volt. A Class megszűnésével a hallgatók nagy része kereste a kedvenc műsorát és ment a másik rádióhoz (első hét, kezdeti időszak - nyilván mindenki kíváncsi volt a váltásra, milyenek az új közegben, stb - ez hozott egy kvázi "történelmi" online hallgatottsági csúcsot a streamstat mérése szerint). Az hogy ezt azóta sem sikerült megközeliteni, az több dolognak köszönhető, de egy biztos: nem tudhatjuk mi lett volna, ha a classfm-nél maradnak Balázsék ( valószínűleg akkor is összejött volna a rekord), illetve az is látszik, hogy a reggeli show hallgatóinak nagy része már nem kíváncsi a 10 után történő igazán változatos zenei felhozatalra, bármit értsen is az adó ez alatt.
adam1400 írta:Legközelebb mielőtt hozzászólsz, kérlek olvasd el 10-szer, kérdezd meg pár ismerősödet, hogy van-e értelme a hozzászólásodnak, illetve a biztonság kedvéért aludj rá egyet. Köszönöm!asr27 írta:Ezt most főleg ASR-nek írom:pavatomi írta:Mégis sokkal hallgathatóbb adó volt az újkorában is, mint az akkori R1, amit kinyírt. Sőt, most is hallgathatóbb, ha egész nap rádiót akarsz hallgatni. Nem a fröcsögés és az önimádás megy benne, hamis szlogenekkel. Hol a tökömben a legnagyobb a zenei változatosság a R1-en 10-17 óra között, amit Balázsék alatt promótálnak?Pontosan erről van szó. Önimádás, nagyarcúság, kormánypropaganda fényezése, egyfolytában! Hányni tudnék tőle, komolyan. A Music soha nem volt ilyen, induláskor sem!!Nevetséges, vicc. Music az egy egész napos hallgatás után (10-19 között) egy-egy számot ismételt meg, de azt is minimum 3-4 óra elteltével. És ott nem csak a mai agyonjátszott zenék mennek, hanem visszanyúlnak régebbi jó diszkós zenékhez is, mint az Ozone is tette ezt.
Lehetett volna annyi kreativitás Vajnáékban, hogy nem egy sokak által régen is utált adót hoz vissza, hanem mutat valami újat, mint anno a Music is tette. Ott azért volt jópár újdonság (call center, a délutáni show stb.) és nem önimádó fröcsögő adóként indult, mint ez most.
Nem beszélve arról, hogy az Ozonos műsorvezetőket lefokozták napi 2 órába, emellett hajnal 5-6 közé még, pedig sokkal vállalhatóbb személyiségek mint a pesti R1-es brigád. Ők nem fröcsögnek a helyi sáv alatt, olyan mint ha az Ozone szólna csak R1-et mondanak mert épp azt kell... Inkább lett volna az Ozone félországos mint ez a lejárt igazi mai slágeres cucc.... vicc
Egyrészt a hallgatottági felméréshez kiegészítve annyit is mondok hogy tényleg sokat dob rá a Reggeli show,hétfőn amikor visszatértek 3 hét után online rekord is dőlt 35.000-n hallgatták. Ja és mától már a R1-en is megy a NAV-os hirdetés így ők is jófejek
Másrészt pedig az önimádathoz most a musicről fogok írni:
Amikor indult a Music akkor nekik is hasonló idegesítő music menüjük volt (mint a vannak,akik...) "Büszkék vagyunk arra hogy most is bennünket hallgatsz,ha bárki kérdezi..." stb
Másrészt azért még most is van náluk pl önpromózás nem csak a R1-en (Öninditó,Let's go,Hungary,Call center,DRS,Cooky,Musicdoctor,Killers) és pedig ők azok akiknek nem kéne tényleg ezeket mivel nem hálózatos rádiók mint a R1.
adam1400 írta:Azzal azért tisztában vagy, ugye, hogy miket írsz, és annak mekkora hányada hasznos/igaz?asr27 írta:Ezt most főleg ASR-nek írom:pavatomi írta:Mégis sokkal hallgathatóbb adó volt az újkorában is, mint az akkori R1, amit kinyírt. Sőt, most is hallgathatóbb, ha egész nap rádiót akarsz hallgatni. Nem a fröcsögés és az önimádás megy benne, hamis szlogenekkel. Hol a tökömben a legnagyobb a zenei változatosság a R1-en 10-17 óra között, amit Balázsék alatt promótálnak?Pontosan erről van szó. Önimádás, nagyarcúság, kormánypropaganda fényezése, egyfolytában! Hányni tudnék tőle, komolyan. A Music soha nem volt ilyen, induláskor sem!!Nevetséges, vicc. Music az egy egész napos hallgatás után (10-19 között) egy-egy számot ismételt meg, de azt is minimum 3-4 óra elteltével. És ott nem csak a mai agyonjátszott zenék mennek, hanem visszanyúlnak régebbi jó diszkós zenékhez is, mint az Ozone is tette ezt.
Lehetett volna annyi kreativitás Vajnáékban, hogy nem egy sokak által régen is utált adót hoz vissza, hanem mutat valami újat, mint anno a Music is tette. Ott azért volt jópár újdonság (call center, a délutáni show stb.) és nem önimádó fröcsögő adóként indult, mint ez most.
Nem beszélve arról, hogy az Ozonos műsorvezetőket lefokozták napi 2 órába, emellett hajnal 5-6 közé még, pedig sokkal vállalhatóbb személyiségek mint a pesti R1-es brigád. Ők nem fröcsögnek a helyi sáv alatt, olyan mint ha az Ozone szólna csak R1-et mondanak mert épp azt kell... Inkább lett volna az Ozone félországos mint ez a lejárt igazi mai slágeres cucc.... vicc
Egyrészt a hallgatottági felméréshez kiegészítve annyit is mondok hogy tényleg sokat dob rá a Reggeli show,hétfőn amikor visszatértek 3 hét után online rekord is dőlt 35.000-n hallgatták. Ja és mától már a R1-en is megy a NAV-os hirdetés így ők is jófejek
Másrészt pedig az önimádathoz most a musicről fogok írni:
Amikor indult a Music akkor nekik is hasonló idegesítő music menüjük volt (mint a vannak,akik...) "Büszkék vagyunk arra hogy most is bennünket hallgatsz,ha bárki kérdezi..." stb
Másrészt azért még most is van náluk pl önpromózás nem csak a R1-en (Öninditó,Let's go,Hungary,Call center,DRS,Cooky,Musicdoctor,Killers) és pedig ők azok akiknek nem kéne tényleg ezeket mivel nem hálózatos rádiók mint a R1.
adam1400 írta:Figyelj, Ádám, azért a R1 és a Music FM önpromói között van egy fényévnyi különbség: előbbi folyamatosan a másikat szapulja ("máshol a sötétség az úr", és még sorolhatnám...). A Music-nál ilyen sosem volt!asr27 írta:Ezt most főleg ASR-nek írom:pavatomi írta:Mégis sokkal hallgathatóbb adó volt az újkorában is, mint az akkori R1, amit kinyírt. Sőt, most is hallgathatóbb, ha egész nap rádiót akarsz hallgatni. Nem a fröcsögés és az önimádás megy benne, hamis szlogenekkel. Hol a tökömben a legnagyobb a zenei változatosság a R1-en 10-17 óra között, amit Balázsék alatt promótálnak?Pontosan erről van szó. Önimádás, nagyarcúság, kormánypropaganda fényezése, egyfolytában! Hányni tudnék tőle, komolyan. A Music soha nem volt ilyen, induláskor sem!!Nevetséges, vicc. Music az egy egész napos hallgatás után (10-19 között) egy-egy számot ismételt meg, de azt is minimum 3-4 óra elteltével. És ott nem csak a mai agyonjátszott zenék mennek, hanem visszanyúlnak régebbi jó diszkós zenékhez is, mint az Ozone is tette ezt.
Lehetett volna annyi kreativitás Vajnáékban, hogy nem egy sokak által régen is utált adót hoz vissza, hanem mutat valami újat, mint anno a Music is tette. Ott azért volt jópár újdonság (call center, a délutáni show stb.) és nem önimádó fröcsögő adóként indult, mint ez most.
Nem beszélve arról, hogy az Ozonos műsorvezetőket lefokozták napi 2 órába, emellett hajnal 5-6 közé még, pedig sokkal vállalhatóbb személyiségek mint a pesti R1-es brigád. Ők nem fröcsögnek a helyi sáv alatt, olyan mint ha az Ozone szólna csak R1-et mondanak mert épp azt kell... Inkább lett volna az Ozone félországos mint ez a lejárt igazi mai slágeres cucc.... vicc
Egyrészt a hallgatottági felméréshez kiegészítve annyit is mondok hogy tényleg sokat dob rá a Reggeli show,hétfőn amikor visszatértek 3 hét után online rekord is dőlt 35.000-n hallgatták. Ja és mától már a R1-en is megy a NAV-os hirdetés így ők is jófejek
Másrészt pedig az önimádathoz most a musicről fogok írni:
Amikor indult a Music akkor nekik is hasonló idegesítő music menüjük volt (mint a vannak,akik...) "Büszkék vagyunk arra hogy most is bennünket hallgatsz,ha bárki kérdezi..." stb
Másrészt azért még most is van náluk pl önpromózás nem csak a R1-en (Öninditó,Let's go,Hungary,Call center,DRS,Cooky,Musicdoctor,Killers) és pedig ők azok akiknek nem kéne tényleg ezeket mivel nem hálózatos rádiók mint a R1.