RADIOSITE Fórum

  • Trend FM

 #94448  Szerző: Glenn
 
mihalylovics írta:Szerintem pont nem ***. Jók a zenék, a beszédtémák is érdekesek, hagyják békén.
Egyetértek! :yes:
 #94445  Szerző: mihalylovics
 
bunyospityu írta:
veterán írta:A honlap és a mobil alkalmazások jelenleg is az egyik legjobbak a hazai kínálatot tekintve.

Attól még a rádió sz.r, mert senki sem ismeri, túl szűk réteget céloz meg. Magyarországon nincs erre igény, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy sokkal nagyobb piaci rések vannak. Pont ez az a talk/news rádió, amit már nem tud eltartani a piac és az sem segít, hogy a többihez képest itt kicsit nagyobb a zenearány.

Arculatváltással sem fog több hallgatót elérni a GR. Format zenei rádiót kell belőle faragni, szövegarányt minimalizálni, a név- és szerződésmódosítás alap, teljesen más célcsoport alap. Ha volt erre lehetőség a 92.1 esetében, van itt is. Bizonyos rétegzenei stílusok mehetnek közösségi licenccel. Olyanok is, amikre többszázezres igény van.

Megy le a lejtőn a rádió, ezekkel csak egy másik sávba tér át a hegyről levezető úton.
Értem és igazad van, sz@r ez a rádió... meg kell változtatni....
Szerintem pont nem szar. Jók a zenék, a beszédtémák is érdekesek, hagyják békén. Nem kéne mégegy egymást másoló formatrádió (ami tényleg szar). Én speciel örülök hogy van ilyen. Mellesleg "imádom" hogy ez a fórum is egy nagy fikázda. Tipikus magyar mentalitás, mindenben a rosszat keressük, semmi nem jó. Pozitív vélemények ritkák... :S
 #92563  Szerző: mimi
 
"Társaságunk 2002-ben alakult azzal a céllal, hogy üzleti alapon működtesse a Gazdasági Rádiót." Először nem nyereségérdekelt, majd most közösségi minősítéssel. Komoly társaság, komoly médiaszabályozás, rohadtul gratulálok hozzá.
 #92536  Szerző: bunyospityu
 
veterán írta:A honlap és a mobil alkalmazások jelenleg is az egyik legjobbak a hazai kínálatot tekintve.

Attól még a rádió sz.r, mert senki sem ismeri, túl szűk réteget céloz meg. Magyarországon nincs erre igény, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy sokkal nagyobb piaci rések vannak. Pont ez az a talk/news rádió, amit már nem tud eltartani a piac és az sem segít, hogy a többihez képest itt kicsit nagyobb a zenearány.

Arculatváltással sem fog több hallgatót elérni a GR. Format zenei rádiót kell belőle faragni, szövegarányt minimalizálni, a név- és szerződésmódosítás alap, teljesen más célcsoport alap. Ha volt erre lehetőség a 92.1 esetében, van itt is. Bizonyos rétegzenei stílusok mehetnek közösségi licenccel. Olyanok is, amikre többszázezres igény van.

Megy le a lejtőn a rádió, ezekkel csak egy másik sávba tér át a hegyről levezető úton.
Értem és igazad van, sz@r ez a rádió... meg kell változtatni....
 #92535  Szerző: veterán
 
A honlap és a mobil alkalmazások jelenleg is az egyik legjobbak a hazai kínálatot tekintve.

Attól még a rádió sz.r, mert senki sem ismeri, túl szűk réteget céloz meg. Magyarországon nincs erre igény, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy sokkal nagyobb piaci rések vannak. Pont ez az a talk/news rádió, amit már nem tud eltartani a piac és az sem segít, hogy a többihez képest itt kicsit nagyobb a zenearány.

Arculatváltással sem fog több hallgatót elérni a GR. Format zenei rádiót kell belőle faragni, szövegarányt minimalizálni, a név- és szerződésmódosítás alap, teljesen más célcsoport alap. Ha volt erre lehetőség a 92.1 esetében, van itt is. Bizonyos rétegzenei stílusok mehetnek közösségi licenccel. Olyanok is, amikre többszázezres igény van.

Megy le a lejtőn a rádió, ezekkel csak egy másik sávba tér át a hegyről levezető úton.
 #92533  Szerző: veterán
 
Weblap, iphone, ipad alkalmazás átalakítása?

Pont nem erre lenne szükség, de mindegy.
 #92530  Szerző: zotya32
 
http://www.gazdasagiradio.hu/download/a ... 488306.pdf
"A 2011. év eredményei alapján egyértelművé vált, hogy csak úgy tudjuk növelni hallgatóink
számát és a Társaság eredményességét, hogyha a rendszeres kutatásokat és a médiában lévő
trendváltozásokat is figyelembe véve fejlődünk tovább. Ennek érdekében szervezeti
átalakításokat végeztünk mind a menedzsment, mind a műsorszerkesztés szintjén.
A műsorstruktúra kialakításának szempontjai a következők:
• A Gazdasági Rádió weboldalának megújítása
• Az online reklámpiac bővítése
• A rádió arculatának megváltoztatása (zene, szlogen, szpot.)
• A különböző korú és nemű hallgatók igényeinek még jobb kielégítése
• A leghallgatottabb műsorok időbeni bővítése
• Az iPhone alkalmazás kibővítése, Ipad applikáció leindítása
• A rádió kereskedelmi stábján belüli fejlesztések"
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 35