http://index.hu/belfold/budapest/2013/0 ... szt_a_bkk/
És ha már itt tartunk, reméljük ebből is lesz valami.
És ha már itt tartunk, reméljük ebből is lesz valami.

adminisztrator írta: Azért igyekeznek karbantartani, most már több, mint egy hónapja nem volt műszaki hiba ( ez de hülyén hangzikIgen, viccesen hangzik, viszont sajnos így hangzik helyesen.), varázsütésre nyilván nem fogja a metrótündér kicserélni egy pillanat alatt.
krisz83 írta:Azért igyekeznek karbantartani, most már több, mint egy hónapja nem volt műszaki hiba ( ez de hülyén hangzikadminisztrator írta:http://mno.hu/ahirtvhirei/harminc-uj-me ... t-1143260/Ez szép és jó, csak a jelenlegi bírja ki addig...
Elég sok a műszaki probléma a járművekkel is, és a pályával is.
adminisztrator írta:http://mno.hu/ahirtvhirei/harminc-uj-me ... t-1143260/Ez szép és jó, csak a jelenlegi bírja ki addig...
jeek írta: Miskolcon 2007 óta van minden, még a legforgalmasabb járatokon is (csúcsidőn kívül még a villamosokon is!) első ajtózás. És a menetidő nem nőtt, még tömött buszok esetében sem. Az emberek megtanultak kulturáltan közlekedni!Budapest esetében az a legnagyobb baj, hogy amint írtam, se a BKV, sem a főváros nem vigyáz a járművekre. A fővárosnak rendbe kellene tennie a fő tömegközlekedési útvonalakat, buszmegállókat. Okosan kitalálták több helyen, hogy a buszmegállókat régi macskakövekkel rakják ki, na ezeken a kemény rugózású alacsony padlós buszok majd szétesnek. A Ferenciek terével is bohóckodnak, amikor sokkal égetőbb lenne a Rákóczi úton a buszsáv burkolatát megcsinálni. Nem egy helyen sebességkorlátozás van a buszoknak, mert az alacsonypadlósak a bukkanókon lecsapják a busz hátulját. A kijelzők szó szerint már kiesnek a helyükről a rázkódástól. Új buszoknak ezek az utak nem valóak. Maga a busz váza is sérül, repedések keletkeznek, a víz már folyik is be, gondolom télen befagy, ezáltal mégjobban feszíti szét a réseket. Ilyen utak mellett szerintem nincs az a pénz, ami elég lenne a karbantartásra.
A megállók első harmadában várakoznak a buszra, nem szétszórva, így gyorsabb a felszállás az első ajtón, amikor már látják, hogy távolban jön a busz, mindenki kezében ott a bérlet. A leszállók megszokták, hogy először a 4-es, majd 3-as és végül a 2-es ajtó nyílik.
Érdekes, nem volt belőle balhé, tolakodás, menetidő növekedés. Lett viszont, csövesmentes, bliccelőmentes, kulturált közösségi közlekedés, tiszta buszok.
jeek írta:Csak az Miskolc... Sajnos itt az utazó közönséggel is elég nagy a baj. A 40-es busz Budaörsön kitudja már mióta első ajtós járat. De még mindig van olyan elég sokszor, hogy azért állunk a megállóban hosszú percekig, mert a kedves utas vagy nem készítette elő a bérletét, vagy fel sem mutatja, és a sofőr úgy szól utána, stb...krisz83 írta:http://iho.hu/hir/kapkodas-es-fejetlens ... ban-130305Miskolcon 2007 óta van minden, még a legforgalmasabb járatokon is (csúcsidőn kívül még a villamosokon is!) első ajtózás. És a menetidő nem nőtt, még tömött buszok esetében sem. Az emberek megtanultak kulturáltan közlekedni!
Na ez remek lenne. Sz@rakodjak minden reggel a felszállásnál, mivel az ugye a Volán miatt első ajtós lesz, emiatt tartson tovább a beérés a városba reggel, és haza délután, de mindezért cserébe marad itt Budaörsön az a sok ipari hulladék Ikarus 260-as. Remek. Alig várom.
A megállók első harmadában várakoznak a buszra, nem szétszórva, így gyorsabb a felszállás az első ajtón, amikor már látják, hogy távolban jön a busz, mindenki kezében ott a bérlet. A leszállók megszokták, hogy először a 4-es, majd 3-as és végül a 2-es ajtó nyílik.
Érdekes, nem volt belőle balhé, tolakodás, menetidő növekedés. Lett viszont, csövesmentes, bliccelőmentes, kulturált közösségi közlekedés, tiszta buszok.
krisz83 írta:http://iho.hu/hir/kapkodas-es-fejetlens ... ban-130305Miskolcon 2007 óta van minden, még a legforgalmasabb járatokon is (csúcsidőn kívül még a villamosokon is!) első ajtózás. És a menetidő nem nőtt, még tömött buszok esetében sem. Az emberek megtanultak kulturáltan közlekedni!
Na ez remek lenne. Sz@rakodjak minden reggel a felszállásnál, mivel az ugye a Volán miatt első ajtós lesz, emiatt tartson tovább a beérés a városba reggel, és haza délután, de mindezért cserébe marad itt Budaörsön az a sok ipari hulladék Ikarus 260-as. Remek. Alig várom.
mlaszlo írta:Hát ez igaz. Bár azért azok is zörögnek néhol.krisz83 írta:http://www.bkk.hu/2013/03/elkeszultek-a ... -darabjai/Azért a nemrég érkezett használt szóló Volvo buszok is elég jók.
Na azért ezek elég jól néznek ki. Végre valami pozitívum. Vajon a BKV mikor vesz ennyi új buszt egyszerre?
A BKV-nál a legnagyobb baj, hogy nem vigyázz senki sem a buszokra. Se az utasok, se maga a BKV, se a főváros, ezeken az utakon gyakorlatilag szétesnek már a csuklós Volvo buszok is, azokon belül is a sárga kapaszkodósak vannak a legrosszabb állapotban, ezek járnak a legrosszabb minőségű utakon.