Ez így van csak hát a magyar mentalitás " a piac számára nem lett volna egészséges ha van egy Ö3 féle közszolgálati rádiónk " 

adminisztrator írta:Egy közszolgálati szereplőnek mondjuk nem akkora rizikó, mert ők nem fognak becsődölni... maximum fejcsere, ha túl nagyot buknak.Az igazi nagy szereplőknek meg kellett volna/kellene élniük akkor is, ha egy Ö3 formátumú adót hoznak össze az állam részéről.
Egyébként a piac számára nem lett volna túl egészséges, ha egy 100%-ig profi, kereskedelmi rádiós hangzásvilágú rádiót (beleértve a zenéket is) hoznak össze annak idején, mint például az Ö3.
forlife70 írta:A teljes zenei és arculat váltás következményeként jelentős mennyiségű hallgatót vesztettek, kicsit konkrétabban lefeleződtek. Ez nagy valószínűséggel úgy történt, hogy akik addig P1-es Petőfi hallgatók voltak elhagyták a rádiót, a megérkező MR2 hallgatók viszont nem voltak elegen. Lehet kutatások és felmérések nélkül termékeket készíteni és még bele is lehet hibázni valamibe, de ez nagyon veszélyes tevékenység.adminisztrator írta: A program kapcsán annyi a véleményem, hogy nagy hibát vétettek azzal, hogy az indulás első pár hete 180 fokos irányváltás volt a megszokotthoz képest és köze sem volt ahhoz, ahogy egy országos rádiónak szólnia kell. Tipikus esete volt a "majd mi megmutatjuk, hogy lehet másképp is" feelingnek, ami már oly sokszor fulladt kudarcba a hazai rádiós piacon.Ezzel picit vitatkoznék. Amikor a Petőfi Rádiót első körben alakították át zenei adóvá, hasonlókat mondtak a hozzáértők. A "profilváltás" első pár hónapjában (évében?) nem is volt sikeres, de szép lassan - az alter zenei kult terjedésével - megszerette a közönség, és nem csak bizonyos réteget, hanem nagy tömegeket vonzó rádióvá nőtte ki magát. A nemrégiben (pár hónapja) végbement pofozgatás ezen pedig szvsz csak segített, azaz, hogy kicsit a mainstream irányba is ki-kinéznek a rádióban, így gyakorlatilag mindenki által hallgatható adóvá vált (persze az MR2 Facebook oldalán ezt a változást is érte pozitív-negatív kritika egyaránt).
Egy szó, mint száz, a Petőfi is a "majd mi megmutatjuk, hogy lehet másképp is" elvet követte, mégis sikeressé vált. Az már más kérdés, hogy a hozzáértők aránya hogyan alakult a Neo-ban, és hogyan a Petőfin; más kérdés, hogy egy közmédiumnak akár mínuszban is lehet működni, egy kereskedelmi műsorszolgáltatónak viszont nem üdvös, és más kérdés az is, hogy a Petőfi új színt hozott az alternatív zenei rádiózással, a Neo vajon hozott volna-e a saját, kezdeti stílusával?
Megjegyzem azt is, hogy a Class FM is meglehetősen "wannabe" rádió volt indulásakor, persze messze nem annyira, mint a Neo, de tény, hogy Csiszár (akit egyébként a nem kis arca ellenére az egyik legjobb magyar rádiósnak tartok) azért próbálkozott a saját (szintén alternatív) stílusát előrenyomni a rádióban. Aztán lett a Class-ból egy Danubius 2.0, ráadásul jó is.
adminisztrator írta:Forlife70: nem vitatom, hogy a Petőfi elért eredményeket, de ez az 558 ezer hallgató egy orsz. ker. rádió esetében piszkosul kevés lenne.Kedves Admin!Megtennéd,hogy nekünk laikusoknak is elmondod,hogy a hallgatottsági felmérések PONTOSAN milyen kérdéseket tartalmaznak és valójában hány fő megkérdezésének (nem tudom jó szakszó-e)statisztikai viszonyszámmal való felszorzását jelenti,amelyet az egész szakma így elfogad?Csak,hogy mi hallgatók(akiket érdekel) is láthassuk!
egon2 írta:Admiszitrátor:A NEO mint név újat jelent.Tulajdonképpen Új rádió is lehetett volna a neve.Thank you captain obvious, tudom. Attól még 3 év alatt nem tudtam megszokni.
adminisztrator írta: A program kapcsán annyi a véleményem, hogy nagy hibát vétettek azzal, hogy az indulás első pár hete 180 fokos irányváltás volt a megszokotthoz képest és köze sem volt ahhoz, ahogy egy országos rádiónak szólnia kell. Tipikus esete volt a "majd mi megmutatjuk, hogy lehet másképp is" feelingnek, ami már oly sokszor fulladt kudarcba a hazai rádiós piacon.Ezzel picit vitatkoznék. Amikor a Petőfi Rádiót első körben alakították át zenei adóvá, hasonlókat mondtak a hozzáértők. A "profilváltás" első pár hónapjában (évében?) nem is volt sikeres, de szép lassan - az alter zenei kult terjedésével - megszerette a közönség, és nem csak bizonyos réteget, hanem nagy tömegeket vonzó rádióvá nőtte ki magát. A nemrégiben (pár hónapja) végbement pofozgatás ezen pedig szvsz csak segített, azaz, hogy kicsit a mainstream irányba is ki-kinéznek a rádióban, így gyakorlatilag mindenki által hallgatható adóvá vált (persze az MR2 Facebook oldalán ezt a változást is érte pozitív-negatív kritika egyaránt).