ZiU helyett MAN trolik Budapesten. Kivonják az orosz kocsikat.
http://bkk.hu/2012/12/alacsonypadlos-ja ... et-trolik/

http://bkk.hu/2012/12/alacsonypadlos-ja ... et-trolik/

adminisztrator írta:http://bkk.hu/2012/12/mar-gyartjak-a-20 ... obuszokat/Most már csak az utak minőségén kellene javítani, mert a Volvo-k is igen nehezen bírják.
mlaszlo írta:Az műszaki meghibásodás
Fűtőtest van a 280-asokban, de ahogy írtam, a csukló utáni utastérben elvétve kapcsolják csak be, még a classic-okon sem.
jeek írta: Csak a helyi kivitelű Ikarus 280-asokban nincs a csukló után fűtés. A helyközi kivitelűekben van a busz egész területén fűtőtest.Fűtőtest van a 280-asokban, de ahogy írtam, a csukló utáni utastérben elvétve kapcsolják csak be, még a classic-okon sem.
Az lehet, hogy hétvégén menetrendszerint kevesebb busz jár, de a Volánok vállalnak különjáratokat és szerződéses járatokat is, amik hétvégén főleg előbbinél több buszt igényelnekUgye a volánok nem termelhetnek évi 250milliárd Ft veszteséget, mint a vasút, ezért kénytelenek a menetrendszerinti személyszállítás mellett külön és szerződéses járatokat is vállalni.
mlaszlo írta: Először arra gondoltam, hogy nem mindegyik vezető vezetheti mindegyik típust, de aztán tapasztaltam, hogy ugyanaz a sofőr különböző buszokkal is megy.A Nők pl csak azt a buszt vezethetik, amiben saját testalkatuk, súlyuk szerint beállított speciális nőknek készült ülés van. Ebből következik, hogy ha a volán nőt alkalmaz, csakis az a nő vezetheti az autóbuszt. Ha betegség miatt kiesik, a busz sem megy. Ja és egy másik nő sem vezetheti az adott járművet, mert időigényes újra beállítani az ülést másik sofőr számára. Bizony, más a rugózása a nemi szervek miatt. A Férfiaknak meg....rántottát is csinálhat belőle...
jeek írta:a Volánok vállalnak különjáratokat és szerződéses járatokat is.Na igen és akkor van az, hogy a Kisalföld Volán helyközi 15-20 éves Rába típusú autóbuszt küld Győr - Veszprém vonalra.
mlaszlo írta:Csak a helyi kivitelű Ikarus 280-asokban nincs a csukló után fűtés. A helyközi kivitelűekben van a busz egész területén fűtőtest.djlacee írta:Akkor nem szóltam, helyi járatban van nálunk csak 280-as Ikarus, de azokban a csukló részben nincs fűtőtestA Volánbusznál nem jöttem rá vajon mi alapján adják ki a buszokat, van olyan nap, amikor szinte csak Mercedes és IK435-ösök járnak és van amikor csak régi 280-asok (ráadásul hétvégén is előfordul, amikor jóval kevesebb busz jár). Először arra gondoltam, hogy nem mindegyik vezető vezetheti mindegyik típust, de aztán tapasztaltam, hogy ugyanaz a sofőr különböző buszokkal is megy.