RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #113651  Szerző: frekivadasz
 
Aki teheti, a TGV-t ne hagyja ki. Párizs CDG - Avignon viszonylatban volt hozzá szerencsém oda-vissza, valóban élmény. Tiszta, kényelmes, és csendes még 320km/h sebesség mellett is. Időben kb. annyi lehet, mint egy Bp - Nyíregyháza ICvel, csak 'kicsit' nagyobb a táv. Ja, és percre pontos volt mindkét irányban. Nincs munka Magyarországon? Pedig mintha bőven lenne mit csinálni.
 #113650  Szerző: djlacee
 
ebből én most kimaradok
 #113649  Szerző: markfelt
 
remek az egész, pfejj,

imádok vonatozni, de nem magyarországon. :(
buszozni eddig se szerettem és ezután se fogok...
 #113645  Szerző: tomee87
 
Amíg a kormány megtiltja évekre az új buszok vásárlását, mert az egyébként veszteséges vasutat támogatja orrba-szájba, amin egyébként az országban tömegközlekedő utasok mindössze egyötöde utazik, addig nem kell ilyenen csodálkozni sajnos :( Szarból még a Volánok sem tudnak várat építeni..
 #113643  Szerző: hd
 
Beszállok én is! :)

A Borsod Volán mostanában az egyik forgalmas vonalon, frekventált időszakokban ezt az Ikarust közlekedteti, az új Mercedesek helyett, amikből valamiért félévről félévre kevesebb jár:

Kép

Az egy dolog, hogy miután (én hülye) nekidőltem a bőr támaszkodónak, a nadrágomat lábszártól térdig, fekete, olajhoz hasonló folyadék terítette el, de a busz még duplán balesetveszélyes is. Ha a forgó közepéből kiálló fém csíkot valaki nem veszi észre, szinte száz százalék hogy elesik, valamint a hátsó ajtó kizárólag az utasok rásegítésével záródik be.

És sajnos a Mercedesek sem tökéletesek, főleg tisztaság szempontjából. Sokszor találkozok az ablak mellől előmászó kisebb-nagyobb bogarakkal, és a nedves ablaküveg rendszeresen tele van hajszálakkal, amitől az embernek még a bele is kifordul. Gyakrabban kellene takarítani, és nem lenne gond.
 #113640  Szerző: tomee87
 
adminisztrator írta:
a halberstadti kocsik szép új festést, fényezést kaptak kívülről. belül pedig szerintem 5 éve nem takarították őket. felújítás sem volt. van, amelyikben még a szemetet sem szedik össze. büdös is van. kezem ragad a kosztól, miután felszálltam egy ilyenre. ablaküveg-rétegek közé beolvadt és lecsúszott a német tájékoztató matrica. kellemetlen látvány.

ezeknek mi az oka?
Az, hogy vasút!
adminisztrator írta:van rá esély, hogy a közeljövőben kapnak egy olyan felújítást, mint az új fecskék?
Nincs. Nem tervezik felújítani ezeket a kocsikat.
adminisztrator írta:biztonságosak, megfelelő műszaki színvonalúak ezek a vonatok?
Hááát. Amikor anno 2010-ben Tóvároskertnél kisiklott egy ilyen kocsi, akkor átvizsgálták az összeset és arra jutottak, hogy ennek a vonatnak a Vmax-a onnantól kezdve csak 120km/h lehet, intenzív fékezése letiltva valamint a vezérlőkocsijaikat azóta nem használhatják (IC-kben közlekedik csak kerékpárszállító kocsiként)
 #113639  Szerző: markfelt
 
jeek írta:
adminisztrator írta:
ők az én pénztárosaim és rohadt jó arcok.

Ajjajj velük még óvatosabban, mint a pénztár. Sokszor nagyon buták (a hibás programozás és adatbázis miatt) és rengeteg az utaspanasz (büntetések miatt).
ez igaz, de legalább nem suttyóznak le :)
 #113637  Szerző: tomee87
 
adminisztrator írta:
ők az én pénztárosaim és rohadt jó arcok.

Ajjajj velük még óvatosabban, mint a pénztár. Sokszor nagyon buták (a hibás programozás és adatbázis miatt) és rengeteg az utaspanasz (büntetések miatt).
 #113633  Szerző: tomee87
 
adminisztrator írta: maradok a máv halberstadti kosz-csijainál, illetve a személyautónál.
Majd a MÁV-ról is leszoksz, mert a pénztárosok ott sem különbek :) Annyiban különbözik csak a Volántól, hogy a vonaton a jegyvizsgáló majd meg fog büntetni a pénztáros miatt.
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 219