újvidéken szakadt huszonéves gázüzemű toyota corollával, éneklő-cigiző gépjárművezetővel, hegyi úton akut halálfélelemben ~21 km volt 600 dinár (1600 Ft), egyszer élmény volt, gyakran nem kéne 
krisz83 írta:http://www.bkk.hu/2013/04/elfogadta-a-t ... ix-tarifa/Mint szakmabeli érintett, egyszerűen nem tudtam mit kiemelni ebből a hsz-ből. Az egész úgy butaság, ahogy van (tanulságként idéztem be az egészet, tőlem szokatlan módon).
Na ez megint egy hatalmas vicc.... Én eddig a Taxi 4-et használtam, mert az esetek 85-90%-ban gyorsan jöttek, megfelelő autóval, kedves sofőrökkel, stb... (Ez az én személyes véleményem, és nem a reklám helye)
Ők 202 FT/km áron dolgoztak eddig. +300 FT az alapdíj (Ez mondjuk mindenhol ennyi)
Egy út nekem Budaörsre nagyjából mindig megvan 8-10 KM, vagy több. Nyilván attól függ, hogy hol van az ember.
Most ha jól értem, akkor ezentúl én kb. 920 FT-tal fogok többet fizetni egy 10 KM-es távon.
De ez nekem jó, és mindezt értem teszik. Aham... Hát igazán köszönöm.
(szerk.: BKK, ezért ide írtam, ha nem ide tartozott volna, akkor bocsi, mondjátok meg hogy hova, és átrakom.)
Még egy rakás cég autói ( a piacon lévő 21 közül) gyorsan jön, megfelelő autóval és kedves sofőrrel. Hogy te ezt a csapatot választod, egyéni dolog, rendben van.
202 Ft/km, hmm, ez 2002-es ár. Akkor mennyi is volt a benzin? Segítek, 300 Ft körül. A többi költség is hasonlóan olcsó volt a mai szinthez képest (pl. autó árak). 300 Ft alapdíj, ez is vagy 10 éve változatlan. Most majd (végre) normális áron mész haza Budaörsre, taxival, vagy - ha ezt drágának találod - busszal. Bizonyám! Mert a taxi nem buszpótló, nem is szociális juttatás. Akinek drága, ne üljön be. Én se járok a Gundelbe vacsizni, pedig szeretnék...
Ha viszont valaki ezután taxit hív, akkor a szolgáltatásnak megfelelő áron olyan taxit kap, ahol a vezető (nem sofőr!) kipihent (mert nem 12, hanem 8 órát vezet), jókedvű (mert a gyereke azt ehet, amit kér, és nem azt, amire futja), az autó tiszta (mert van1500 forintja, hogy fullosan kitakaríttassa) és biztonságos (mert tudja szervizeltetni).
Tudomásul kell venni, hogy ez kiemelten stresszes és költséges vállalkozás, ezt meg kell fizetni. És - mint említettem - nem karitatív tevékenység. Aki nem tudja megfizetni, ne üljön be!!!
(egy 25 éve taxis véleménye)
