RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #114177  Szerző: markfelt
 
jeek írta:A tökéletesnek mondott, állandóan dicsért GYSEV utasai most megtapasztalják milyen is valójában a GYSEV.
A lényeg, hogy valahol Csorna környékén történt egy útátjárós baleset. Természetesen 0 az infó mindenhol. A vonatokon, a gysev.hu-n, a jegyvizsgálók szájából semmilyen információ nem hangzik el az utasok számára, telefonon szinte elérhetetlen a vasúttársaság, mindenki zaklatott ideges. A sajtó és a média képviselői már több, mint 1 órája nem érik el a vasúttársaság szóvívőjét (biztos kirándul :D ).

Nem dicsérem a MÁV-Start-ot sem, de ott legalább a folyamatos, valósidejű, késési indokokkal megspékelt GPS-es ELVIRA vonatinfó és a hétvégén sem pihenő MÁVInform hírszolgáltatása ellátja az utasokat infókkal, ha felmennek a netre.
azért lassan a testtel, pénteken megszivatott engem és még vagy négyszázkilencvenkilencedmagamat a máv rendesen a csodaszuper utastájékoztató rendszerével. volt 3 perc megtölteni a nagykanizsai vonatot.
 #114173  Szerző: tomee87
 
A tökéletesnek mondott, állandóan dicsért GYSEV utasai most megtapasztalják milyen is valójában a GYSEV.
A lényeg, hogy valahol Csorna környékén történt egy útátjárós baleset. Természetesen 0 az infó mindenhol. A vonatokon, a gysev.hu-n, a jegyvizsgálók szájából semmilyen információ nem hangzik el az utasok számára, telefonon szinte elérhetetlen a vasúttársaság, mindenki zaklatott ideges. A sajtó és a média képviselői már több, mint 1 órája nem érik el a vasúttársaság szóvívőjét (biztos kirándul :D ).

Nem dicsérem a MÁV-Start-ot sem, de ott legalább a folyamatos, valósidejű, késési indokokkal megspékelt GPS-es ELVIRA vonatinfó és a hétvégén sem pihenő MÁVInform hírszolgáltatása ellátja az utasokat infókkal, ha felmennek a netre.
 #113952  Szerző: Glenn
 
.
 #113883  Szerző: Glenn
 
.
 #113882  Szerző: mlaszlo
 
Pasa írta: Mint szakmabeli érintett, egyszerűen nem tudtam mit kiemelni ebből a hsz-ből. Az egész úgy butaság, ahogy van (tanulságként idéztem be az egészet, tőlem szokatlan módon).
Még egy rakás cég autói ( a piacon lévő 21 közül) gyorsan jön, megfelelő autóval és kedves sofőrrel. Hogy te ezt a csapatot választod, egyéni dolog, rendben van.
202 Ft/km, hmm, ez 2002-es ár. Akkor mennyi is volt a benzin? Segítek, 300 Ft körül. A többi költség is hasonlóan olcsó volt a mai szinthez képest (pl. autó árak). 300 Ft alapdíj, ez is vagy 10 éve változatlan. Most majd (végre) normális áron mész haza Budaörsre, taxival, vagy - ha ezt drágának találod - busszal. Bizonyám! Mert a taxi nem buszpótló, nem is szociális juttatás. Akinek drága, ne üljön be. Én se járok a Gundelbe vacsizni, pedig szeretnék...
Ha viszont valaki ezután taxit hív, akkor a szolgáltatásnak megfelelő áron olyan taxit kap, ahol a vezető (nem sofőr!) kipihent (mert nem 12, hanem 8 órát vezet), jókedvű (mert a gyereke azt ehet, amit kér, és nem azt, amire futja), az autó tiszta (mert van1500 forintja, hogy fullosan kitakaríttassa) és biztonságos (mert tudja szervizeltetni).
Tudomásul kell venni, hogy ez kiemelten stresszes és költséges vállalkozás, ezt meg kell fizetni. És - mint említettem - nem karitatív tevékenység. Aki nem tudja megfizetni, ne üljön be!!!
(egy 25 éve taxis véleménye)
Szerintem erre térjünk majd vissza úgy egy év múlva, hogy akkor is így látod-e majd. Jelentős áremelésről van szó, ami borítékolható, hogy utaslemorzsolódást fog eredményezni. Kérdés, hogy az emelésből befolyó plusz bevétel elég lesz-e arra, hogy pótolja az elmaradt utasokat.
 #113868  Szerző: krisz83
 
Pasa írta: Akinek drága, ne üljön be.
Ma két rádióban és egy tv-ben összesen 6 kollégád nyilatkozott.
Ebből 4 nem értett Veled, és a törvénnyel egyet.
Ez egyik mérges, mert a két éves autója amit 6 év hitelre vett csak 54KW-os, a másik szerint érdekes az az ország, ahol a taxizás a felső tízezer kiváltsága lesz, a harmadik meg az utasok nagyszámú elvesztése miatt aggódik.
 #113853  Szerző: zsombor
 
Pasa írta: És - mint említettem - nem karitatív tevékenység. Aki nem tudja megfizetni, ne üljön be!!!
(egy 25 éve taxis véleménye)
És mi van ha eddig valaki megtudta fizetni, de ezek után nem fogja tudni? Akkor kevesebb utas lesz.
Plusz arra kíváncsi lennék, hogy Te örülsz annak is, hogy százezrekért matricázgathatod be a kocsidat?
Van egy pár taxis ismerősöm, igazából nem sokuk örül neki. Van aki attól fél, hogy kevesebb lesz az utas, van aki meg attól, hogy ha ugyan annyiba fog kerülni a jobb autókat használó "puccos" taxitársaság, mint az szerényebb autókat használó másik, akkor biztos mindenki a jobb autót fogja választani.
És akkor jön a nagy kérdés, hogy ezek után mi a fene fogja megkülönböztetni a taxitársaságokat?
Mert eddig tudtak árban versenyezni, de ezek után mi lesz?
Akkor ennyi erővel mondjuk meg, hogy kell kb. 150 taxi Budapestre (hasra ütés alapján jött a szám), az legyen a jelenlegi flotta 150 legjobb autója, ez legyen egy cégnél, a többi embert meg küldjük el bolti eladónak, árufeltöltőnek, busz, vagy villamosvezetőnek, stb...
 #113830  Szerző: krisz83
 
Pasa írta: Mint szakmabeli érintett, egyszerűen nem tudtam mit kiemelni ebből a hsz-ből. Az egész úgy butaság, ahogy van (tanulságként idéztem be az egészet, tőlem szokatlan módon).
Még egy rakás cég autói ( a piacon lévő 21 közül) gyorsan jön, megfelelő autóval és kedves sofőrrel. Hogy te ezt a csapatot választod, egyéni dolog, rendben van.
202 Ft/km, hmm, ez 2002-es ár. Akkor mennyi is volt a benzin? Segítek, 300 Ft körül. A többi költség is hasonlóan olcsó volt a mai szinthez képest (pl. autó árak). 300 Ft alapdíj, ez is vagy 10 éve változatlan. Most majd (végre) normális áron mész haza Budaörsre, taxival, vagy - ha ezt drágának találod - busszal. Bizonyám! Mert a taxi nem buszpótló, nem is szociális juttatás. Akinek drága, ne üljön be. Én se járok a Gundelbe vacsizni, pedig szeretnék...
Ha viszont valaki ezután taxit hív, akkor a szolgáltatásnak megfelelő áron olyan taxit kap, ahol a vezető (nem sofőr!) kipihent (mert nem 12, hanem 8 órát vezet), jókedvű (mert a gyereke azt ehet, amit kér, és nem azt, amire futja), az autó tiszta (mert van1500 forintja, hogy fullosan kitakaríttassa) és biztonságos (mert tudja szervizeltetni).
Tudomásul kell venni, hogy ez kiemelten stresszes és költséges vállalkozás, ezt meg kell fizetni. És - mint említettem - nem karitatív tevékenység. Aki nem tudja megfizetni, ne üljön be!!!
(egy 25 éve taxis véleménye)
1.: Minden tiszteletem a taxisoké.
2.: Jelzem, hogy a hozzászólásomban nem azt kifogásoltam, hogy hű de nagyon drága a taxi, hanem azt, hogy most drágítják, (pl. egy 10km-es távon cirka 1000 jó magyar forintnyival), és megpróbálják elmesélni, hogy ez nekem jó.
Ez a bajom. Mert ez nekem nem jó. Mert én vagyok az, aki hipp-hopp egyik napról a másikra 30-40%-al többet fizetek. És látszatra semmivel sem kapok többet. Lehet hogy a vezető kipihent és boldog lesz, és én esküszöm, hogy ennek nagyon örülök, de én akkor sem kapok többet. Mert én még nem ültem koszos taxiban, pedig járok Veletek elég gyakran, nem ültem olyan taxiban, ahol féltem volna a műszaki állapot miatt.
Érted amit írok?
3.: Mi van akkor, ha sokan úgy döntenek ezek után, hogy ez a plusz 70-80ft kilométerenként, meg a +150ft-os alapdíj már nem fér bele? Vagy egyszerűen leveszik a borravalót?
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 219