Pasa írta:
És - mint említettem - nem karitatív tevékenység. Aki nem tudja megfizetni, ne üljön be!!!
(egy 25 éve taxis véleménye)
És mi van ha eddig valaki megtudta fizetni, de ezek után nem fogja tudni? Akkor kevesebb utas lesz.
Plusz arra kíváncsi lennék, hogy Te örülsz annak is, hogy százezrekért matricázgathatod be a kocsidat?
Van egy pár taxis ismerősöm, igazából nem sokuk örül neki. Van aki attól fél, hogy kevesebb lesz az utas, van aki meg attól, hogy ha ugyan annyiba fog kerülni a jobb autókat használó "puccos" taxitársaság, mint az szerényebb autókat használó másik, akkor biztos mindenki a jobb autót fogja választani.
És akkor jön a nagy kérdés, hogy ezek után mi a fene fogja megkülönböztetni a taxitársaságokat?
Mert eddig tudtak árban versenyezni, de ezek után mi lesz?
Akkor ennyi erővel mondjuk meg, hogy kell kb. 150 taxi Budapestre (hasra ütés alapján jött a szám), az legyen a jelenlegi flotta 150 legjobb autója, ez legyen egy cégnél, a többi embert meg küldjük el bolti eladónak, árufeltöltőnek, busz, vagy villamosvezetőnek, stb...