"Miért szívnak a budapesti bérletesek?"
http://penzkerdes.blog.hu/2013/05/29/mi ... berletesek
krisz83 írta: Tegnap a 240E-n garázsmenetes busszal jöttem. Ezt a futár is tudta, mert a kijelzőjén a Sasadi volt az utolsó megálló.Ez is még hiányosság, a hangos utastájékoztató nem tudja a végállomásokat. Nem tudom mennyire bonyolult program lehet, de nem megy valami gyorsan a hibajavítás. Gondolom az éles üzem kezdete is el lesz tolva, mert villamosok közül még egy se kapta meg a futárt.
Igen ám, de csak annyit mondott üvöltő hangon, hogy a "Következő megálló a ..... Sasadi út. Semmi más, hogy pl. végállomás, a busz garázsba megy, semmi. Majd a sofőr beleszólt a mikrofonba, hogy a busz garázsba megy itt a végállomás. Ez persze alig hallatszott, nyitott ajtónál, utcazajban. Alig pár ember szállt le.
Ezeket miért nem sikerült beleépíteni vajon?
A 7-es családra visszatérve:
Ha a Mercik kiegészítésnek érkeznek, akkor elég sok P szám lesz, mert most is jár mindegyik vonalon Volvo, kivéve a 233E-n. Szóval ha okosan osztják szét (amit nem szoktak), akkor jut mindenhova AP busz is.
mlaszlo írta:Tegnap a 240E-n garázsmenetes busszal jöttem. Ezt a futár is tudta, mert a kijelzőjén a Sasadi volt az utolsó megálló.djlacee írta:Ez a FUTÁR dolog biztos stabilabb azért, mint amiket nálunk szereltek be, és ahogy látom, képes kisbetűket is írni FOKGYEMre, ami nálunk elképzelhetetlen. ERZS.KORHAZ, CSENGERY U.NYOMDA, JEREVAN LTP. stb... ja, és ékezet sincs, legalábbis oldalt.Hogy milyen lesz azt nem tudjuk, egyelőre nagyon nem akar működni. Sokszor össze-vissza beszél, hibásak a kiírások, nem ír átszállási kapcsolatokat.
Rövidítés itt is van a Futárnál, ráadásul értelmetlenül, pl. Rákospalota városközpont --> Rkpvkp, Újpalota Nyírpalota út --> Úpl/Nyír,
djlacee írta:Ez a FUTÁR dolog biztos stabilabb azért, mint amiket nálunk szereltek be, és ahogy látom, képes kisbetűket is írni FOKGYEMre, ami nálunk elképzelhetetlen. ERZS.KORHAZ, CSENGERY U.NYOMDA, JEREVAN LTP. stb... ja, és ékezet sincs, legalábbis oldalt.Hogy milyen lesz azt nem tudjuk, egyelőre nagyon nem akar működni. Sokszor össze-vissza beszél, hibásak a kiírások, nem ír átszállási kapcsolatokat.
krisz83 írta: Van. Az 54-es buszon már utaztam olyannal. Elől, oldalt szépen írta a végállomást, bár kisebb méretben, mint előtte, de azért olvasható, és a megállókat is mondta szépen.Igaz, félreolvastam, valóban 27 lesz. Gondolom akkor zömmel a gyorsra kerülhetnek, a 7A-ra szerintem nem kell alacsonypadlós és esetleg az alapjárat kaphat, de így akkor kell még bőven Volvo is. Na meg kérdés a 133E és a 233E kap-e alacsonypadlós buszt. De annak meg nem látom értelmét, ha nagyon szétszórják, mindenhol egy-kettő.
Igen, de valamiért a BKV-nak a 200-as családba utólag betelepített Fok-gyem soha nem működött rendesen. Talán az első pár hónapban.
Az a 47, szerintem 27. Egyrészt nincs ott a szövegben, hogy további 27, másrészt 25-25-25-ös leosztásban állnak forgalomba 3 hónapon keresztül.
mlaszlo írta: 400-as családban már van olyan, amelyik megkapta a Futárt?Van. Az 54-es buszon már utaztam olyannal. Elől, oldalt szépen írta a végállomást, bár kisebb méretben, mint előtte, de azért olvasható, és a megállókat is mondta szépen.
Igazából nem a generációval van probléma, mert a Fok-gyem egységes volt mindegyikben, maximum a kijelző méretében van eltérés, de ezt meg egy buszon is lehetett volna tesztelni valamelyik garázsban.
Nem 27, hanem 47 buszt fog felemészteni a két buszcsalád (júniustól 20, majd júliustól 27), tulajdonképpen akkor ezzel a csuklósok el is fogynak szerintem.