Attis írta:ízlésről nem vitatkozom (most azt hagyjuk, hogyan kellene kinéznie egy power intronak, azért mert rádiótechnikailag a balkánon élünk, még nem vagyunk teljesen elszeparált idióták), de hogy valamit addig tekerünk amíg kurva idegesítő, velőig hatoló visítás nem lesz és ezt még adásba is engedjük, na ez már művészet!.. igazi mai... de nem nekem szól.
Viszont, ha már választani kellene, inkább ez, mint a Class FM 90-es évekbeli flippergép-effektjeit idéző óranyitói.
megint szubjektív, ha nekem kellene választani akkor inkább az, ami amellett hogy nem zavarja, idegesíti a hallgatót, még jól bele is símul az arculatba, kiegészíti, hozzátesz. Akkor pedig inkább a classfm...
sőt, régebben volt divat hogy az id-kat a voice-szal suttogva mondatták fel, ezáltal az id jobban belesimul a műsorba, könnyebb illeszteni, nem zavar annyira (bár egy idő után az is lehet zavaró ha ezt figyeled, de korántsem annyira, mint amikor a kedvenc slágered introjára fejhangon rávernyákol valaki, akit emiatt egyből a pokolba kívánsz a rádióval együtt, aminek a nevét vernyogja... ez akkor most cél, vagy sem?!)
mindenre van magyarázat, tudom én - a szar reklám is reklám (lásd vundersőn és szuperciki), de az baromira nem mindegy hogy egy brandre a célcsoport hogyan gondol vissza.
--
hogy ne csak szapuljam: a live it up powerintroja már majdnem jó lett (kár hogy már ennek minek)
