RADIOSITE Fórum

  • 89.5 Music Fm

 #129598  Szerző: kukac
 
@asr27: "de ez a zene nem elég, hogy agyonjátszott,
de meg sz@r is és nem ebbe a rádióba
való."
- uhum, mondja ezt a radios zenetudomanyok professzora...
 #129597  Szerző: asr27
 
Dani írta:
asr27 írta:ez a Pharell Williams - happy annyira unalmas már... Biztos, hogy eröltetni kell ebbe a rádióba?
No igen, ezek az agyonjátszott tucat zeék tényleg nem kellenének...
de ez a zene nem elég, hogy agyonjátszott, de meg sz@r is és nem ebbe a rádióba való.
 #129596  Szerző: zenefalo
 
kukac írta:@zenefalo: "Elismerés Cooky-nak,Coca and villa - La
noche a mixben!"
- nem ismerem ezt a vilagslagert, de nem gondolnam hogy kukinak sok koze lenne ahhoz a zenehez, ami a savjaban megszolal.
http://www.youtube.com/watch?v=qKIaNrCtNbg
Az általam nagyra becsült néhai Rádió Deejay sokat játszott dala volt 2005-ben. Sok emléket idéz fel,ha meghallom,utoljára a Rise fm játszotta fénykorában. Azóta sehol nem hallani(legalábbis a nagy rádiók játszási listájában).
 #129595  Szerző: kukac
 
Dani írta:
kukac írta:
Dani írta:Valóban nem dolgoztam még ilyen munkakörben, viszont több olyan mára már megszűnt rádiót tudnék említeni, ami sokáig fenn tudott maradni tucatzenék erőltetése nélkül, és népszerű volt. Na jó azért írok egy példát: Risefm.
mondok egy szemléletes példát, ha te kocsmáros lennél és csak márkás italokat lennél hajlandó kimérni, de a törzsközönséged a kommersz vegykóra van rápörögve, szerinted mennyi idő alatt szoknának át egy másik kocsmába?!
Meg tudom cáfolni azt az állítást, hogy a közönség a kommerszre van rápörögve, még hozzá azzal, hogy ugyebár a Music Party szerdai adásában mindig classic mix megy, és a facebookos kommentelők egyértelműen dicsérik minden alkalommal, többen rákérdeznek, hogy miért nincsen sűrűbben. De ugyanez a jelenség tapasztalható akkor is, amikor nap közben egy ritkábban játszott zene megy, akkor is sok az elismerő üzenet, néhányat be is szoktak olvasni.
maradjunk annyiban, hogy a fészbúkos rajongótábor és a rádiós hallgatottság mérése között van némi (óriási) különbség - kezdve onnan hogy egy rajongó véleménye sohasem objektív, erre arculatot alapozni nem lehet! sokkal több az elkapcsolók aránya az ismeretlen zenék játszásakor, mint a pozitívan értékelők aránya. Egy ismeretlen zene mindig kockázat, alapos mérlegelést igényel hogy bekerüljön-e, vagy sem. Azért mert jön tíz sms hogy milyen fasza a zene, az egyben azt is jelentheti hogy közben elvesztettél száz hallgatót, aki nem fog erről sms-t küldeni, csak egyszerűen elkapcsolja a rádiódat és ha nagyon az izlésével ellentétes dolgot erőltetsz, "művészkedsz", akkor nem is fog rád visszakapcsolni (lásd pl.: neofm végnapjai)... úgyhogy nem tudod megcáfolni az állítást, mert fogalmad nincs hogyan működik az egész...

végig kell gondolni hogy mi a fontosabb és jobb egy rádiónak: ha én vagyok az a rádió, aki lejátssza az elmúlt hónapok legnagyobb rádiós slágerét, kiszolgálva a sok hallgatót aki ezt igényli (mindig a mainstreammel lehet a célcsoport legnagyobb hányadát elérni), vagy én vagyok az a rádió, aki nem játssza a legnagyobb slágereket, kizárva ezzel a célcsoport nagy részét, akik viszont ezt várják egy rádiótól és ha ezt nem kapják, akkor keresnek maguknak egy olyan rádiót, aki ezt megadja nekik. ezt is lehet, csak a rétegzenei adók mindig nehezebben élnek meg a piacon, mert a hallgatóság kis részének érdeklődését érik csak el. egy musicfm nem erre hajt és ez így van jól!
 #129594  Szerző: Dani
 
kukac írta:
Dani írta:Valóban nem dolgoztam még ilyen munkakörben, viszont több olyan mára már megszűnt rádiót tudnék említeni, ami sokáig fenn tudott maradni tucatzenék erőltetése nélkül, és népszerű volt. Na jó azért írok egy példát: Risefm.
mondok egy szemléletes példát, ha te kocsmáros lennél és csak márkás italokat lennél hajlandó kimérni, de a törzsközönséged a kommersz vegykóra van rápörögve, szerinted mennyi idő alatt szoknának át egy másik kocsmába?!
Meg tudom cáfolni azt az állítást, hogy a közönség a kommerszre van rápörögve, még hozzá azzal, hogy ugyebár a Music Party szerdai adásában mindig classic mix megy, és a facebookos kommentelők egyértelműen dicsérik minden alkalommal, többen rákérdeznek, hogy miért nincsen sűrűbben. De ugyanez a jelenség tapasztalható akkor is, amikor nap közben egy ritkábban játszott zene megy, akkor is sok az elismerő üzenet, néhányat be is szoktak olvasni.
 #129593  Szerző: kukac
 
Dani írta:Valóban nem dolgoztam még ilyen munkakörben, viszont több olyan mára már megszűnt rádiót tudnék említeni, ami sokáig fenn tudott maradni tucatzenék erőltetése nélkül, és népszerű volt. Na jó azért írok egy példát: Risefm.
mondok egy szemléletes példát, ha te kocsmáros lennél és csak márkás italokat lennél hajlandó kimérni, de a törzsközönséged a kommersz vegykóra van rápörögve, szerinted mennyi idő alatt szoknának át egy másik kocsmába?!
 #129592  Szerző: kukac
 
Dani írta:Valóban nem dolgoztam még ilyen munkakörben, viszont több olyan mára már megszűnt rádiót tudnék említeni, ami sokáig fenn tudott maradni tucatzenék erőltetése nélkül, és népszerű volt. Na jó azért írok egy példát: Risefm.
és nézzük meg a hallgatottsági adatait is kimondottan mainstream-zenei arculatú rádiók viszonyában...
 #129591  Szerző: Dani
 
Valóban nem dolgoztam még ilyen munkakörben, viszont több olyan mára már megszűnt rádiót tudnék említeni, ami sokáig fenn tudott maradni tucatzenék erőltetése nélkül, és népszerű volt. Na jó azért írok egy példát: Risefm.
 #129590  Szerző: kukac
 
Csongii írta:Ha tippelnem kéne, azt mondanám nem dolgoztak, mert akkor tudnák, hogy miket kell szem előtt tartani, stb.
innentől kezdve viszont teljesen érdektelen hogy ők mit gondolnak arról, milyen zenét kell egy rádiónak játszania és miért...
 #129589  Szerző: Csongii
 
Ha tippelnem kéne, azt mondanám nem dolgoztak, mert akkor tudnák, hogy miket kell szem előtt tartani, stb.
  • 1
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • 325
  • 565