Ha már a hallgatottság a téma: A Dankónak napiszinten mennyi lehet a hallgatottsága?
Annak is van valamennyi, de nem olyan sok mint pl.: a Kossuthnak.
admin írta:Valójában mi értelme úgy rádiózni, hogy nem hallgatja senki? Ez nem kereskedelmi rádiós klisé, ez puszta logika, és egy abból gyökerező kérdés.- egyrészt durva általánosítás, hogy valamit "nem hallgat senki"- bármilyen kicsi is a célcsoport, azok mégiscsak valakik, a rádió tematikája iránt érdeklődő emberek - a tematika pedig jellemzően a közösség életével, mindennapjaival foglalkozik! Azért mert te személy szerint leszarod, még valakit érdekelhet, ne magadból indulj ki, amikor hallgatói szokásokról, igényekről globálisan kell gondolkodni! Ennyi erővel minek nyomtatunk olyan könyveket, amiket "nem olvas el senki", minek tartunk fenn színházakat, amelyben színdarabokat játszanak - "a 21-ik században úgyse néz senki ilyesmit" és egyáltalán minek eszünk, ha előbb utóbb úgyis csak újra megéhezünk... hagyjuk a picsába az egészet...
kukac írta:Ott a pont. Teljes mértékben egyetértek.admin írta:A jelenlegi piaci körülmények között csakis állami beavatkozással (ingyenes frekvencia bizonyos tematikákra) lehet rétegrádiókat üzemeltetni. Ez nem olyan, mint a tévés piac, hogy a szar is megél. Itt meg kell dolgozni a hallgatókért. Most is, és a jövőben egyre inkább.Tehát akkor végre odaértünk a kiindulási ponthoz:
Lehet, egyszer csak eltörlik a közösségi kategóriát és mindenkinek perkálnia kell majd. Szép csődök lennének.
Valójában mi értelme úgy rádiózni, hogy nem hallgatja senki? Ez nem kereskedelmi rádiós klisé, ez puszta logika, és egy abból gyökerező kérdés.
- kereskedelmi=mainstream, népszerű, nem kell államilag támogatni!
- közszolgálat<>mainstream -> kevésbé népszerű, viszont fontos, ezért államilag támogatni kell!
Az identitászavaros Petőfi az a kategória, amitől minden tisztes médiamunkásnak kinyílik a bicska a zsebében, mert amellett hogy értékvesztés történik, még államilag támogatott piacrombolást is próbálnak végrehajtani, vagyis a mi pénzünkből próbálják tönkretenni a kereskedelmi rádiós piacot, ahelyett hogy azt csinálnák ami a feladatuk lenne!
admin írta:A jelenlegi piaci körülmények között csakis állami beavatkozással (ingyenes frekvencia bizonyos tematikákra) lehet rétegrádiókat üzemeltetni. Ez nem olyan, mint a tévés piac, hogy a szar is megél. Itt meg kell dolgozni a hallgatókért. Most is, és a jövőben egyre inkább.Tehát akkor végre odaértünk a kiindulási ponthoz:
Lehet, egyszer csak eltörlik a közösségi kategóriát és mindenkinek perkálnia kell majd. Szép csődök lennének.
Valójában mi értelme úgy rádiózni, hogy nem hallgatja senki? Ez nem kereskedelmi rádiós klisé, ez puszta logika, és egy abból gyökerező kérdés.
kukac írta:A jelenlegi piaci körülmények között csakis állami beavatkozással (ingyenes frekvencia bizonyos tematikákra) lehet rétegrádiókat üzemeltetni. Ez nem olyan, mint a tévés piac, hogy a szar is megél. Itt meg kell dolgozni a hallgatókért. Most is, és a jövőben egyre inkább.admin írta:Ezek az 5-6000 fős hallgatottságú (2,5 milliós piacon) közösségi rádiók olyanok, mint egy díszítőelem valahol. Különösebb értelme nincs, de színesíti a piacot. Az a jó rádió, amit sokan hallgatnak.hagyjuk a kereskedelmi rádiós kliséket, egyáltalán nem attól jó egy rádió, hogy sokan hallgatják, ez bullshit, ez csak az adott rádiónak jó, a hallgatóknak nem biztos! Minden hallgató egyedi igénye alapján eldönti hogy jó-e neki az adott rádió, vagy sem! Ha lenne pl. Horgász-FM, ami a horgászattal kapcsolatban mindenféle érdekfeszítő dologgal foglalkozna, azt a horgászok biztosan nagyon élveznék és számukra az lenne a jó rádió - rajtuk kívül pedig senki más nem hallgatná, de attól még az a rádió lehet jó rádió, hogy csak egy szűk réteghez szól! Ne mondjál már ilyeneket!
admin írta:A rétegigényeket kismilliószor jobban kielégítik az új netes rádiószolgáltatásokBárcsak ez lenne a helyzet, volt ugyan Stockholm Syndrome Radio, Neston meg RCKO.FM, de ezeknek már kaputt...