Törvényileg megfelelhet, ha meg nem, holnap megváltoztatják- máris megfelel!
Ne mondja nekem senki, hogy ez a 2009 óta tartó folyamat szakmailag oké, szó nélkül el lehet menni mellette.
Lehet, hogy törvényileg semmi akadálya, de nálam kicsapta a biztosítékot, amikor a Neo FM frekvenciáit egyszerűen átruházták a Kossuthnak. Tudom, hogy minden frekvencia az állam tulajdonában van alapesetben, de talán mégse kéne mindegyiken közrádiót indítani, vagy átcuccolni, mert kéne hely a Dankónak is.
Tessék, cirka 3 évvel később eljutottunk odáig, hogy örülünk, ha egy közrádiót úgy alakítanak át, hogy az minél inkább hasonlítson egy kereskedelmire, mert nincs olyan piaci szereplő, ami az ilyen igényeket kielégítené- sőt, jó irányba tartunk, mert lehet, hogy a Class FM is repül novemberben.
1997-ben elindult egy folyamat, ami tetszett az embereknek, hiszen egy ország hallgatta és szerette a Slágert és a Danubiust. A közmédia pedig korrektül megfért mellette, nem hajkurászta őket, mert nem ez a feladata. A Kossuth híreket mondott, a Petőfi (2007-től) fiatalos, alternatív irányt képviselt, ami kereskedelmi vonalon nem lenne sikeres, a Bartók meg.. na mindegy, komolyzenére is van igény, az is kultúra, ha alig hallgatják is.
Tényleg nem kötekedni akarok, de nem, én ezt képtelen vagyok elfogadni. Tényleg ez a megoldás?
Ne mondja nekem senki, hogy ez a 2009 óta tartó folyamat szakmailag oké, szó nélkül el lehet menni mellette.
Lehet, hogy törvényileg semmi akadálya, de nálam kicsapta a biztosítékot, amikor a Neo FM frekvenciáit egyszerűen átruházták a Kossuthnak. Tudom, hogy minden frekvencia az állam tulajdonában van alapesetben, de talán mégse kéne mindegyiken közrádiót indítani, vagy átcuccolni, mert kéne hely a Dankónak is.
Tessék, cirka 3 évvel később eljutottunk odáig, hogy örülünk, ha egy közrádiót úgy alakítanak át, hogy az minél inkább hasonlítson egy kereskedelmire, mert nincs olyan piaci szereplő, ami az ilyen igényeket kielégítené- sőt, jó irányba tartunk, mert lehet, hogy a Class FM is repül novemberben.
1997-ben elindult egy folyamat, ami tetszett az embereknek, hiszen egy ország hallgatta és szerette a Slágert és a Danubiust. A közmédia pedig korrektül megfért mellette, nem hajkurászta őket, mert nem ez a feladata. A Kossuth híreket mondott, a Petőfi (2007-től) fiatalos, alternatív irányt képviselt, ami kereskedelmi vonalon nem lenne sikeres, a Bartók meg.. na mindegy, komolyzenére is van igény, az is kultúra, ha alig hallgatják is.
Tényleg nem kötekedni akarok, de nem, én ezt képtelen vagyok elfogadni. Tényleg ez a megoldás?