RADIOSITE Fórum

  • Rádió 1

 #167225  Szerző: altermanus
 
én sosem értettem, hogyan hozzák össze az ilyen statisztikákat...
 #167222  Szerző: Gr3g0ry
 
witiruve írta:Hát ez ennyi volt, elég sanyarú a Rádió1 hallgattottságának a sorsa, valahogy a MusicFM jobb lenne :)
http://index.hu/kultur/media/2017/04/26 ... les_house/
Egy olyan reggeli műsor szólal meg ahol kb 2.6-2.8 m hallgatót tudott szerezni az előző rádiójuknak,így nem meglepő hogy a TNS-hoffmann-nál is mutatkoznak a magassabb számok.Ez már zavaros...
 #167201  Szerző: markfelt
 
Én a Class FM 5%-on sírtam már. Egyébként eleve az Inspira kutatással is problémám van, teljesen irreálisak a számok.
 #167200  Szerző: kukac
 
retrocica írta:A cikkíró random fordulhatott volna bármely itteni fórumozóhoz, hogy segítsenek neki a helyes fogalmazásban... Kedvencem:
"...ők [R1] a fiatalabbakra lőnek, nézzük akkor a 18-59-es korosztályt, ott csak jobb a helyzet." Gratulálok.
Szerintem a R1 célcsoport kb 10-25 (18-39, ha pénzről van szó), reggel, meg "úgyis minket hallgatnak" stratégia lehet, ebből adódóan majd nemsokára elolvassuk, egy remek PR cikkben, hogy "Budapesten, péntekenként, az elmúlt héten menstruáló 19-21 nők körében elsők voltunk..."

Ennek a szép piacromboló kommunikációs taktikának pár éve nyoma veszett, épp ideje lenne feleleveníteni egy a szép - végül is a hirdető / döntéshozó teljes elbizonytalanításával járó - hagyományt. (nem)

Ami a jövőt illeti: hallgatók egy év múlva kellenek csak. Addig rengeteget lehet költeni terjeszkedésre, "piaci versenyképesség helyreállítására", tartalomra... Ez egy fiatal rádió, a reggel is csak most indult itt, még alig volt valami reklámja, semmi komoly promóció, és különben is február óta csak egyre többen hallgatják. Ebből tudok még szülni pár oldalnyit ;)
most akkor erre pluszegyezek egyet! külön gyönyörű hogy keveri az elérést a hallgatottsággal.
 #167195  Szerző: Csongii
 
Én azon röhögök, hogy mindig valamiért azt hozzák ki, mintha mindenki hallgatna rádiót. :lol:
 #167193  Szerző: retrocica
 
A cikkíró random fordulhatott volna bármely itteni fórumozóhoz, hogy segítsenek neki a helyes fogalmazásban... Kedvencem:
"...ők [R1] a fiatalabbakra lőnek, nézzük akkor a 18-59-es korosztályt, ott csak jobb a helyzet." Gratulálok.
Szerintem a R1 célcsoport kb 10-25 (18-39, ha pénzről van szó), reggel, meg "úgyis minket hallgatnak" stratégia lehet, ebből adódóan majd nemsokára elolvassuk, egy remek PR cikkben, hogy "Budapesten, péntekenként, az elmúlt héten menstruáló 19-21 nők körében elsők voltunk..."

Ennek a szép piacromboló kommunikációs taktikának pár éve nyoma veszett, épp ideje lenne feleleveníteni egy a szép - végül is a hirdető / döntéshozó teljes elbizonytalanításával járó - hagyományt. (nem)

Ami a jövőt illeti: hallgatók egy év múlva kellenek csak. Addig rengeteget lehet költeni terjeszkedésre, "piaci versenyképesség helyreállítására", tartalomra... Ez egy fiatal rádió, a reggel is csak most indult itt, még alig volt valami reklámja, semmi komoly promóció, és különben is február óta csak egyre többen hallgatják. Ebből tudok még szülni pár oldalnyit ;)
 #167192  Szerző: BMáté
 
witiruve írta:Hát ez ennyi volt, elég sanyarú a Rádió1 hallgattottságának a sorsa, valahogy a MusicFM jobb lenne :)
http://index.hu/kultur/media/2017/04/26 ... les_house/
Azért ez így erős, mind a Rádió 1-re, mind a Music FM-re, mind a Sláger FM-re nézve. A statisztika a teljes felnőtt lakosságról beszél, vagyis kb. 8 millió emberről. A Kossuth, és a Petőfi számai rendben is vannak. Viszont a másik három rádió FM-en kb. 3 millió embert ér el.
Ez alapján hallgatottság: Music FM 20,6 %; Rádió 1 19 %; Sláger FM 17,9 %.
Persze ez sem igazán szerencsés értelmezése a számoknak, de mégis sokkal pontosabb, mint ami a cikkben szerepel. (Ja, és emiatt lett volna fontos egy csak budapesti grafikon bemutatása is.)
  • 1
  • 722
  • 723
  • 724
  • 725
  • 726
  • 1031