A cikkíró random fordulhatott volna bármely itteni fórumozóhoz, hogy segítsenek neki a helyes fogalmazásban... Kedvencem:
"...ők [R1] a fiatalabbakra lőnek, nézzük akkor a 18-59-es korosztályt, ott csak jobb a helyzet." Gratulálok.
Szerintem a R1 célcsoport kb 10-25 (18-39, ha pénzről van szó), reggel, meg "úgyis minket hallgatnak" stratégia lehet, ebből adódóan majd nemsokára elolvassuk, egy remek PR cikkben, hogy "Budapesten, péntekenként, az elmúlt héten menstruáló 19-21 nők körében elsők voltunk..."
Ennek a szép piacromboló kommunikációs taktikának pár éve nyoma veszett, épp ideje lenne feleleveníteni egy a szép - végül is a hirdető / döntéshozó teljes elbizonytalanításával járó - hagyományt. (nem)
Ami a jövőt illeti: hallgatók egy év múlva kellenek csak. Addig rengeteget lehet költeni terjeszkedésre, "piaci versenyképesség helyreállítására", tartalomra... Ez egy fiatal rádió, a reggel is csak most indult itt, még alig volt valami reklámja, semmi komoly promóció, és különben is február óta csak egyre többen hallgatják. Ebből tudok még szülni pár oldalnyit
