Az 80s [már' ha beleerőszakoljuk, hogy van ilyen zenei cluster] pár év kivételével mindig az első vagy második volt az Európai kutatásainkban. [Ezekben a kutatásokban a dalok (piacfüggő) genre portfólióval rendelkeznek, így áll össze a végén a desired format]
De a régebbi dalokból álló flowt nehéz jól eladni, modern külsőbe öltöztetni - ezért ide különleges felkészültségű emberek és kreatívok [meg persze brand strategy] kell.
Ha egy rádiót csak a zene tesz különlegessé, amit játszik, akkor nagy a baj. Bárki csinálhat jobbat, bármikor.
De a régebbi dalokból álló flowt nehéz jól eladni, modern külsőbe öltöztetni - ezért ide különleges felkészültségű emberek és kreatívok [meg persze brand strategy] kell.
Ha egy rádiót csak a zene tesz különlegessé, amit játszik, akkor nagy a baj. Bárki csinálhat jobbat, bármikor.
