Nyílván az nem jó hír, hogy az új országos kereskedelmi rádióval nem a fiatalabb korosztályt célozzák, de legalább bővűl a piac, mégha ismerjük is a politikai hátterét is.
Szeretem ugyan a retró zenéket, de inkább a 80-as és 90-es évekből valmint a 2000-es évek elejéről, de azért biztos, hogy oda fogok tekerni néha.
A fő konkurencia a Sláger FM lesz, legalábbis Pest megyében.
A helyzet hasonló, mint 20 éve. Van egy retro zenéket játszó országos kereskedelmi rádió és van két a fiatalabb korosztályt megcélzó rádió.
20 éve a Sláger, a Danubius és Juventus volt, most a Retro, Rádió 1, Music FM.
A torta nem lett nagyobb, csupán több lett az éhes száj, van 2 "papa kedvence" és 2 mosthagyerek. Vajon a 2 mostohagyerek meddig tud tapon lenni?