A magyar zenék túltolását sose értettem, ugyanezt csinálja a szolnoki Aktív is, tehát hallgathatatlan, pedig a külföldiek közül elég jól válogat, sőt szerintem néha még frissebb is, mint a Petőfi. Ez a magyar zenéket kötelezően (mintegy egyharmad arányban!) adandó ostoba szabályozás egyébként is nagyon zavaró, főleg hogy tele van az ország mulatós zenékkel és Dankó Rádióval, ami tudtommal nem ad külföldit. Osztrák, német vagy román rádiókat hallgatva jövök rá, milyen fölösleges dolog. Ők gyönyörűen elvannak az óránkénti 1-2 német vagy román szám leadásával, és túlélik, senki sem panaszkodik miatta, pedig nagyobb ország és zenei piac, nyilván sokkal több és színvonalasabb művésszel. Ami az újdonságok felkapását illeti, sose volt tiszta, mi jó a Petőfinek abban, hogy egy Eagle-Eye Cherry-féle Streets of you-t, FloRida Sweet sensationt, Kodaline-tól a Follow your fire-t vagy Mike Posnertől a Move on-t olyan szinten túltol, hogy még az európai slágerlistájára is feltesz, amiről fél évig levakarhatatlan lesz, és ezzel végképp röhejessé teszi a rádió saját magát. Sajnos a Petőfi mindig is profi volt abban, hogy slágerlistát sose látott, alapjáraton limonádé és béna újdonságokat kapjon fel, és arról ne mondjon le egy évig. Közben olyan számok nem kapnak nyilvánosságot, mint az Ariana Grande-féle 7 rings, George Ezrától a Shotgun, Mabeltől a Don't call me up vagy Dean Lewistól a Be alright, melyek mindegyik szétverte a slágerlistákat (az amerikait is!). Szvsz égő, hogy egy országos poprádió ezt csinálja, ha már poprádióvá alakult (a régi MR2-es korszakban még elment volna...). Amíg ezen nem változtatnak (márpedig erre remény sincs), addig marad a heti 3-4 órás Petőfi-hallgatás szombat vagy vasárnap 12-16 óra közt, oszt jónapot.