Úgy is meg lehetne oldani, hogy a helyi sáv alatt mindenhol más a PI kód, így nem váltogatna az autórádió a frekik között ebben az idősávban. A helyi műsorok közötti eltérést jobban már nem nagyon lehet minimalizálni szerintem. Mindenhol mások a magyar zenei és szöveges vállalások, és a helyi stábok sem nagyon örülnének, ha még arra is kéne figyelniük, hogy minden megszólalás, reklámblokk, hírblokk, stb. másodpercre pontosan ugyanolyan hosszú legyen mindenhol.
Andrew5 írta: ↑2021.05.23. 06:25 Most, hogy a 89.5 működik, a veszprémi adót is nyugodtan lekapcsolhatnák, mert autóban a város bizonyos részein átáll a 89.5re, aztán vissza a veszprémi frekire, ami a helyi sávnál elég érdekes, nah meg persze a híreknél is.... Zircre ha megyek akkor meg útközben keveredik a veszprémi, a 89.5, és még a 92.6-is, így a helyi sávnál csak kapkodja az ember a fejét,hogy melyik pillanatban melyik szól...Veszprémet nem lehet lekapcsolni, még Székesfehérváron is távol all a helyzet a jotol, most hogy lekapcsolták a helyi adást, ahol a város bizonyos részein a 90,6 segíti ki a 89,5-t.
Esetleg a vetelkorzet bovitessé minősítés segítene azoknál a “második körös” frekiknél, amik összeérnek a 89,5-el, de azzal meg a probléma csak tovább tolódna egy szinttel, hisz a második körös Frekik meg a “harmadik körös” frekikkel érnek össze.
Az egész halozatos rendszer megszüntetése segítene igazán, vagy ahogy korábban irtam a helyi sávban tovább minimalizálni az eltérést.