RADIOSITE Fórum

  • Rádió 1

 #194365  Szerző: adika4444
 
shadoe írta: 2021.10.15. 20:01
zoLee írta: 2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
Nem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
A szubjektív ízlésem most +1-ezik. De ettől független az van, amit néhány napja már írtam. A környezetemben az R1 egész biztosan nem növekedett. Balázsék miatt teljesen mi megy akkor, rengetegen hallgatják. Viszont utána futnak át a Retro-ra, vagy máshová. A régi érában több helyen hallottam szólni, és nyilván az lenne a cél, hogy a Balázs elköszönése után ne zuhanjon a hallgatottság kb. a felére vagy alá (Onlinestream-en kb. ez van).

Nekem sem tetszik, hogy ez a tendencia, JoyHits és EHR hallgatóként ha Jason Derulo akkor Acapulco, ha Nathan Evans akkor Ring Ding, ha Lil Nas X akkor THATS WHAT I WANT, és sorolhatnám még elég sokáig. Viszont az emberek nem ilyenek, a magyar ember legalább is biztosan, 10-ből 7 nem akar nyitni az újdonságokra. Hozzám hasonló korú haverokkal is mindig megy ezen a vita (civilizált emberek módjára), hogy az újdonságok helyett a beváltat sokkal szívesebben hallgatják, és sajnos a dance-szel is úgy vannak, hogy maximum este / éjjel, de napközben kizárt. Már pedig amíg mondjuk mi vagyunk a célközönség, és a haverokkal háromból én gondolom egyedül jónak azt az irányvonalat ami az utóbbi időben volt az R1, az anyagilag biztosan nem életképes. Sajnos.
 #194364  Szerző: p0tyi
 
Kiss Mártit nem lehetne hétköznap egy hosszabb shiftbe betenni? Nagyon unalmas már az egész napos kanbuli.
 #194363  Szerző: asr27
 
p0tyi írta:
shadoe írta: 2021.10.15. 20:01
zoLee írta: 2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
Nem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
Nem működött.
És csak azért is ellenkezik! :ayfkm:
 #194362  Szerző: p0tyi
 
shadoe írta: 2021.10.15. 20:01
zoLee írta: 2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
Nem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
Nem működött.
 #194361  Szerző: p0tyi
 
A hiphop és a rockrádiókról annyit, hogy várjátok ki a végét, amíg elindulnak...
noartist írta:Jelen állás szerint Szeged bukó; alakilag érvénytelennek minősítette az NMHH a pályázatukat.
Biztos Karas Monikáéknak se tetszett, hogy eltüntették a dance zenéket. :troll:

Az pedig, hogy "kinek van igaza", teljesen mindegy, a kérdés eldőlt, a Rádió 1 visszatért a régi önmagához, ha tetszik, ha nem.
 #194358  Szerző: shadoe
 
zoLee írta: 2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
Nem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
 #194356  Szerző: asr27
 
zoLee írta:Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Azt is le kell írni kb. 28x, hogy volt anno egy olyan rádió, hogy ROXY, ami dallamos veretős DANCE zenét játszott.
És Budapest leghallgatottabb rádiója volt!!!
És a veretős alatt ne a lagymatag mai zenét értsétek, hanem a 140 bpm-es (vagy több) Groove Coverage, Cascada, Brooklyn Bounce és társait. ;)

A Rise és a Face is hallgatott volt, a politika tette tönkre.
Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

És akkor kedves fórumozók, mi a helyzet a 96.4en induló hiphop rádióval?
Fekete zenék 0-24ben. Amerika.

Annak van létjogosultsága, ugye? :)

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
Szinte ugyanezt írtam én is! :yeah:
Ők pedig csak a szokásos sablon szöveget tudják írni, mert többre nem képesek! Fogalmuk sincs az igényekről és a zenei stílusokról! ;)
 #194355  Szerző: zoLee
 
Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza :)

Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.

A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok? :lool:
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.

A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még :)
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.

Azt is le kell írni kb. 28x, hogy volt anno egy olyan rádió, hogy ROXY, ami dallamos veretős DANCE zenét játszott.
És Budapest leghallgatottabb rádiója volt!!!
És a veretős alatt ne a lagymatag mai zenét értsétek, hanem a 140 bpm-es (vagy több) Groove Coverage, Cascada, Brooklyn Bounce és társait. ;)

A Rise és a Face is hallgatott volt, a politika tette tönkre.
Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk ;)

A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.

És akkor kedves fórumozók, mi a helyzet a 96.4en induló hiphop rádióval?
Fekete zenék 0-24ben. Amerika.

Annak van létjogosultsága, ugye? :)

Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat :)

Szép estét!
 #194353  Szerző: KPLR
 
Szia
Én is olvastam, de szerintem úgy is találnak valami kiskaput , főleg Szeged esetében gondolom, hogy nem hagyják őket elveszíteni, vagy szimplán meg lesz pályáztatva mégegyszer, vagy egy másik frekit kebeleznek be.
Amúgy épp olvastam, hogy Tatabánya 102.5 és Székesfehérvár 99.8 frekiket is meg tudják ok is szerezni vételkörzet bővítessel , úgyhogy ha ügyesek akkor előbb vagy utóbb újra fog szólni.
Ami a zenei kínálatot illeti, inkább ezek menjenek mint amit a pempőfi játszik. ;) ;) :D
 #194352  Szerző: asr27
 
Sajnálom, hogy nem érted mi a probléma a jelenlegi R1-el!
Soha, senki nem mondta, hogy a nap 24 órájában veretős Dance zenéknek kellene menni!
Sokkal nagyobb probléma az újdonságok, friss zenék kiszórása!
"Ha új zene, akkor Rádió 1" ezt, és a 20 éves szlogent is kukázzák! Akkor senki sem fog egy rossz szót sem szólni, hogy miért mennek 1-5 éves lejárt slágerek!
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 1028