Az Unstoppable és a Liar hard rotation-ba helyezése önmagában minősíti az "új" vezetést. A Sivák-éra sem volt tökéletes, de legalább nem mentek több éves számok naponta többször, b..ki!
: 


Beci45 írta: ↑2021.10.16. 16:06Ott a pont! Ez egy teljesen vállalható lista, csak köze nem volt a valósághoz. Ezeknek a 80%-a le se ment a héten a rotációban, már rég ki vannak vagdosva. Non plus ultra, sikerült pont azokat a trackeket leadni a 2 órában, amiket amúgy is rongyosra játszik a rádió, és a kb. 25 előadó ill. dal, amikből sokat itt tegnap meg is említettem, már a slágerlistaműsorban sem érdemes a lejátszásra. Ezért még inkább JOGOS az igény a 3 órásra bővítésre.
Nem volt ez szar. Az elején én is megijedtem, de azután csak az újdonságok mentek. Valóban 3 órásnak kellene lennie a TOP50-nek, legalább addig sem a Liart és az Unstoppable-t hallgatnánk.
p0tyi írta: ↑2021.10.16. 16:51 Nem akarom, hogy bárki is elkenődjön, de szerintem a Top50 már csak ideig-óráig ilyen. Talán utoljára volt tele viszonylag új dalokkal.pedig tényleg jó volt a top 50, bár régebben pont azt mondtam, hogy semmi értelme olyan dalnak a top 50-be lenni ami heti 1x van benne... de akkor beszarok ha a blinding lights visszakerül a top 50-be
Az új dalok rádiója mostantól a Petőfi, és nem a R1, ahogy azt ott tegnap óta mondják is adásban óránként 5x.
zenefalo írta: ↑2021.10.16. 14:12 Top 50 tessék: 50. The Weeknd: Save your tears,...Nem volt ez szar. Az elején én is megijedtem, de azután csak az újdonságok mentek. Valóban 3 órásnak kellene lennie a TOP50-nek, legalább addig sem a Liart és az Unstoppable-t hallgatnánk.
40. Jason Derulo: Take you dancing... jó ideje lekerültek a listáról![]()
shadoe írta: ↑2021.10.15. 20:01A szubjektív ízlésem most +1-ezik. De ettől független az van, amit néhány napja már írtam. A környezetemben az R1 egész biztosan nem növekedett. Balázsék miatt teljesen mi megy akkor, rengetegen hallgatják. Viszont utána futnak át a Retro-ra, vagy máshová. A régi érában több helyen hallottam szólni, és nyilván az lenne a cél, hogy a Balázs elköszönése után ne zuhanjon a hallgatottság kb. a felére vagy alá (Onlinestream-en kb. ez van).zoLee írta: ↑2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igazaNem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.
A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok?![]()
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.
A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.
Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk![]()
A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.
Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat
Szép estét!
p0tyi írta:És csak azért is ellenkezik!shadoe írta: ↑2021.10.15. 20:01Nem működött.zoLee írta: ↑2021.10.15. 19:21 Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igazaNem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.
A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok?![]()
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.
A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.
Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk![]()
A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.
Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat
Szép estét!