Néhány megválaszolásra váró kérdés: ha a Rádió SaySo képtelen új zenét a repertoárba rakni bő egy hónapja, akkor minek egy Top 50-es lista? Bőven elég egy Top 10-es, még azt is nehéz lenne per pillanat megtölteni 2021-es, a Rádió SaySo által még játszott zenékkel. Kérdés Number Two: ha bajunk van a tuc-tuc zenékkel, akkor miért van műsoron még Shouse, David Guetta/Galantis, Gordon City, Riton/Nightcrawlers, Joel Corry és társai, és pláne miért kellett kivágni a rotációból a Lost Frequencies, A7S, Zara Larsson, Kaskade, Regard/Troye Sivan és a többiek 1-2 hónapja itt befuttatott számait? Azok talán nem annyira "rádióbarát" zenék, nagyobb tuc-tucok voltak, vagy mi volt ezekkel a probléma? (Gondolom az, hogy Sivákék futtatták be, és a McFly-féle rádiós egó nem bírta elviselni, hogy valaki nála jobban végezte a dolgát és egyáltalán dolgozott, de amúgy meg semmilyen piaci, hallgatottságbeli és szakmabeli indoka nincs!) Kérdés Number Three: miért a Hello megy Adele-től naponta, nem az Easy On Me, miért a Solo vagy a Rockabye a Clean Bandittől és nem a Drive, stb. stb.? Ugyanaz az előadó, ugyanaz a stílus, a környező országok rádió már mind felkapták, de itt csakazértsem? Mert Mo. ilyen különleges ország a világegyetemben, hogy ezek NE menjenek soha? Az a "piaci", "hallgatottsági" indok egyedül, hogy ezek új számok és "összeférhetetlenek" a Say So-val? Oké, akkor álljon le a zenepiac, és ne is jelentessen már meg senki új zenéket. Hiszen minek... Akkora katyvasz van itt - és nemcsak a felhozaban, hanem az érvelésekben is -, akkora arculatvesztés, annyira nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, és még ezt is sikerül "megmagyarázni" és "megindokolni", nyilván a McFly-baráti körnek. Lehet itt szakmázni, emberek, lehet itt fórumtrollkodni, külön elitrádiós mindentudó kasztot alapítani mifölénk, és kikiáltani a világon létező legjobbnak ezt a szánalmas McFly-féle zenei zártosztályt, de az ilyen kérdésekre egy hónapja nem tetszenek tudni válaszolni.