RADIOSITE Fórum

  • FM-DX

 #64095  Szerző: LuciFerko
 
akkor jöhet a MoonDX projekt :P
 #64094  Szerző: csokie
 
mimi írta:
csokie írta:Nem a CCIR sáv a lényeg, hanem a KH adók, hogy azok milyenek lehetnek.
Középhullámú adás nem verődik véletlenül vissza az ionoszféráról?
Mondom, hogy nem próbáltam, másrészt valaminek csak át kell szűrődnie az ionoszférán keresztül is. :)
 #64092  Szerző: LuciFerko
 
csokie írta:
csabyke írta:Amire kiváncsi lennék:
A HOLDon mit lehetne fogni a CCIR sávban :)))
Elég, ha repülővel elugrasz pl Amszterdamba. Kb 5 percenként más-más vételkörzetbe érsz. Én csak kb negyed óráig próbáltam ezt ki a repülőn.
Nem a CCIR sáv a lényeg, hanem a KH adók, hogy azok milyenek lehetnek.
Csehország felett jön még a Juventus :)
 #64090  Szerző: mimi
 
csokie írta:Nem a CCIR sáv a lényeg, hanem a KH adók, hogy azok milyenek lehetnek.
Középhullámú adás nem verődik véletlenül vissza az ionoszféráról?
 #64088  Szerző: csokie
 
csabyke írta:Amire kiváncsi lennék:
A HOLDon mit lehetne fogni a CCIR sávban :)))
Elég, ha repülővel elugrasz pl Amszterdamba. Kb 5 percenként más-más vételkörzetbe érsz. Én csak kb negyed óráig próbáltam ezt ki a repülőn.
Nem a CCIR sáv a lényeg, hanem a KH adók, hogy azok milyenek lehetnek.
 #64040  Szerző: colter
 
Érdekes, hogy nálad rosszabb pl a Class vétel, mint nálam jelenleg. De kíváncsi vagyok , hogy mennyi ideig jön ilyen jól.
 #64037  Szerző: Gyurii91
 
colter írta:Gondolom most Csabán is jó lehet a jel.
Olyan mint szokott.
103,0-NEO FM jó..
105,1-MR3 jó..
101,6-elfogadható...
96,7-MR2 shhhhh
89,9-MR1 shhhhh
 #64036  Szerző: colter
 
Gondolom most Csabán is jó lehet a jel.
 #64035  Szerző: Gyurii91
 
colter írta:Nekem is most rds-el jött a 103.0 Neo, és a 101.6 Class. Meg a 96.7 Petőfit is be tudtam fogni elég szépen, meg a 89.9 Kossuth-ot is, igaz ezt a kettőt nem rds-el.
Szerintetek a tiszta idő miatt ilyen jó a jel, vagy erősítettek a komádi adótornyon?
Bár erősítenék...
 #64034  Szerző: csabyke
 
Amire kiváncsi lennék:
A HOLDon mit lehetne fogni a CCIR sávban :)))
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 541