RADIOSITE Fórum

  • Direct One

 #71702  Szerző: mlaszlo
 
benjamin írta:Lehet sok a lemondás. :hehe:
Akkor meg pont, hogy meggyőzni kellene az előfizetőket és nem elengedni. Vagy lehet elbízták magukat, hogy kis mértékben nőtt az előfizetői létszám az első negyedévben. Mindenesetre nagyon gyorsak voltak, délelőtt ki is kapcsolták az HBO-t :|
 #71680  Szerző: benjamin
 
Lehet sok a lemondás. :hehe:
 #71679  Szerző: mlaszlo
 
Tegnap kicsit ledöbbentem a Direct ügyfélszolgálatán. Lemondtuk az HBO-t, mert már sokalltuk érte a 2500.-Ft-ot és ami furcsa volt, az ügyintéző semmi ajánlattal nem próbálkozott, se meggyőzés, se érdeklődés miért is mondjuk le, semmi, rögzítette a lemondást és kész. Kérdeztem, hogy vissza fognak hívni emiatt úgy mint a Filmbox esetében, azt mondta nem most felvette a lemondást és ennyi. :gülü:
Nem mintha kértük volna továbbra is, ha adnak valami ajánlatot, de furcsa, hogy ilyen könnyen elengedik az előfizetőt, eddig ez nem volt jellemző a UPC-re.
 #70995  Szerző: chromsix
 
Már csak kettőt kell aludni és végre magyar lesz a ........ :)
 #70731  Szerző: mlaszlo
 
Attis írta:Valóban a T-Home-nak a legjobb a minősége.
Viszont nagyon unszimpatikus a minicsomagozás. Így ha egy valóban jó programkínálatot akarsz, akkor bizony már nem annyira olcsó. Ráadásul rengeteg a töltelékcsatorna.
Pedig sokan ezt szeretnék, hogy csak azért fizetni, amit néznek, csak azt nem értik meg, hogy ha így kerülnek összeállításra a csomagok vagy egyenként lehetne előfizetni, akkor a pár nézett csatornáért lehet hogy többet is fizetnek vagy fizetnének, mint korábban a nagyobb csomagért.
A Vidanet-nél, ami a T tulajdonosi körébe tartozik, van olyan ajánlat, amiben több minicsomag van kedvezőbb árért, de a T a saját területein ezt nem akarja bevezetni, inkább szedi a magasabb díjakat.
 #70727  Szerző: mlaszlo
 
admin írta: Szerintem meglehetősen gáz a UPC ügyfélszolgálata, ezt már le is írtam egy másik topicban.

A Digi korrekt cég és a minőségével nincs semmi baj, bár utóbbi szempontból egyértelműen a T-Home a legjobb. A csatornakínálata se utolsó, bár az árai nem a legjobbak...
A 1221-en valóban elég nehézkes ügyintézőt kapni, illetve elég sokat várakoztatnak, amíg pl. utánanéz valaminek az ügyintéző, de a Direct-nek már külön telefonos ügyfélszolgálata van, aminek semmi köze már a 1221-hez, nem is Magyarországon vannak.
Sajnos ezeknél a nagy cégeknél hullámzó mennyi várakozó ügyfél van, a Digi-nek Budán a Fehérvári úton van egy ügyfélszolgálata, ott is láttam már olyat, hogy egy ügyintéző és 7-8 várakozó ügyfél. Ami érdekes, hogy ez az ügyfélszolgálat elméletileg 1 hét múlva elköltözik az Etele útra, de a megadott címen még semmi jelen nincs, hogy oda a Digi érkezne :)
A T-nél igazán nekem egy bajom van, a számlázás. Amióta összevontak mindent, azóta 1-1,5 hónapos csúszással számláznak, most április végén jött ki május eleji feladási határidővel a számla, ami a márciusi díjakat tartalmazza. Emiatt mi tavaly meg is jártuk, elfelejtettük, hogy lejár a netre a hűség, ők nem szóltak, csak eltűntek a levont kedvezmények. Amikor ezt a számlán már láttuk, akkor már késő volt, mivel ilyen hosszú idő telt el a számlázott időszak és a számla kiállítása között, ezért 1-1,5 hónapra listaárat fizethettünk :( Na meg maga a számla is elég össze-vissza van, nem azt az árat számlázza ki, amire a hűséget kötötted, hanem a listaárat, aztán valahol apránként levonogat belőle, de az sem igazán átlátható, egybe minden a net és a telefon, ahogy sikerül.
 #70726  Szerző: Attis
 
Valóban a T-Home-nak a legjobb a minősége.
Viszont nagyon unszimpatikus a minicsomagozás. Így ha egy valóban jó programkínálatot akarsz, akkor bizony már nem annyira olcsó. Ráadásul rengeteg a töltelékcsatorna.
 #70724  Szerző: markfelt
 
mlaszlo írta:
Attis írta: Én előfizettem a Digire a Digi Sport miatt. LCD tv-n nézem már október óta, és eddig semmi gondom nem volt vele. (Kivéve egyszer decemberben, baromi erős havazásnál.) Egyértelmű, hogy a Digi egy fapados szolgáltató, de ha jól beállítod a TV-t (és az újabb fajtáknál már lehet a beállításoknál picit ügyeskedni), akkor nem rossz. Az RTL Klub, Digi Sport és DS+ minősége szerintem a legtöbb directes adásánál jobb. (Állítólag az RTL a directen elég pocsék.) És nem pixelesedik, a hang is jó... A 64 kbs-es hangot meg nem értem... Talán a cseh Romantica. De ha a magyar is olyan, az legyen a legnagyobb gond.
Ezen kívül a fórumokon panaszkodnak a direct ügyfélszolgálatára. Én eddig a digit 2* hívtam, és mindkétszer kb. 2 perc beszélgetés után elértem, amit akartam.
A mono csatornák általában 96 kbit/s-os hanggal adnak, ezt veszi le a Digi egyes csatornáknál 64 kbit/s-ra (régen ilyenek voltak a Discovery csatornák) és elég rosszul szóltak.
A direct-es ügyfélszolgálatra még nem hallottam panaszt, jó a kiejtésekkel vannak problémák (pl. jupiszi direkt :D ), de amúgy el lehet intézni mindent. Eddig háromszor beszéltem velük, amióta nem a 1221 megy és alighogy lenyomtam a kiválasztott menüpontot a telefonon már jött is az ügyintéző.
Az RTL-el szerintem nincs gond, DVB-T-n gyengébb minőségű, ott jobban is pixelesedik. Szerintem a fagyásra gondolhatsz, azt állítólag vizsgálják, mert nem általános probléma, hanem egy-egy beltérit érint.
Szerintem meglehetősen gáz a UPC ügyfélszolgálata, ezt már le is írtam egy másik topicban.

A Digi korrekt cég és a minőségével nincs semmi baj, bár utóbbi szempontból egyértelműen a T-Home a legjobb. A csatornakínálata se utolsó, bár az árai nem a legjobbak...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 64