milan93 írta:Cherry Coke volt a csatorna indulásakor (a neve akkor is Cool volt).Az támogatói spot volt, nem termékelhelyezés.
milan93 írta:Cherry Coke volt a csatorna indulásakor (a neve akkor is Cool volt).Az támogatói spot volt, nem termékelhelyezés.
brain írta:Most megy az AlekosznakValó. Tegnap figyeltem fel rá kapcsolgatás közben, hogy egy időben két korhatárkarika is kint van a képernyőn.Nálunk nem fogják valószínűleg, marad az RTL-es koncepció, mivel a Médiatanács is ezt ajánlja. A napokban dől el.
PP - a műsorszámban termékmegjelenítés található.
18 - 18 éven aluliaknak nem ajánlott!
Érdekes, ilyet még nem láttam. Remélem ezt nálunk nem vezetik be. Éppen elég a 6-os, 12-es, 16-os, meg a 18-as karika. Mondjuk, eddig csak az RTL-en láttam ilyen termékmegjelenítéses szöveget. Szerencsére azt is csak egy rövid ideig jelzik az adott műsorok elején.
lali87 írta:Kíváncsi leszek átnevezik-e valaha RTL2-re....illene ráValahol olvastam, hogy akarnak létrehozni egy RTL2 nevű csatornát (nem, nem a Cool helyére, külön), amin még több saját gyártású szórakoztató műsor menne...
lali87 írta: Kíváncsi leszek átnevezik-e valaha RTL2-re....illene ráAmíg az RTL kezébe nem kerül, addig biztos nem. Ha ez meg is történik, akkor is célszerűbb lenne megtartani a "Cool" elnevezést, ezt már megszokták a nézők, egyik interjúban ezt az RTL egyik illetékese is említette, hogy ha sor kerülne a csatorna esetleges megvásárlására, akkor nem biztos, hogy átneveznék.
krisz83 írta:Részlet az RTL sajtóklub leveléből:Azt azért szerintem hozzá kellene tenni, hogy az RTL-nek nem volt nehéz dolga, mert a TV2 is valószínűleg számított rá, hogy ezen az estén nem fogja megelőzni nézettségben az RTL-t, ezért nem is készültek kimondottan erős vasárnapi esti műsorral. A Doktor Szöszi ki tudja hányadik ismétlése volt, majd a Knight Rider-t tűzte műsorra, a Frizbi-t is erre a hétre inkább kihagyták.
"Vasárnap késő este a ValóVilág4 fináléját követően a Cool-on ismét láthatták a nézők a BeleValóVilág-ot, ami kiemelkedően magas, 23,1 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi korcsoport körében. Ez a kereskedelmi televíziózás indulása óta (1997. november 1.) a legmagasabb közönségarány, amit a 18-49 éves korosztály körében kábelcsatorna elért Magyarországon.
A 23,1 százalékponthoz hasonló közönségarányt eddig csak országos kereskedelmi csatornák tudtak produkálni. Így például a hasonló kezdéssel induló, a Viasat3-on látható Éden Hotel adásához képest (2,8 százalék) több, mint nyolcszor, de még a TV2-n futó Ray című életrajzi filmnél is (10,5 százalék) több, mint kétszer nagyobb közönségarányt ért el."
Még hogy az embereket nem érdekli a VV.
Azért ez nagyon durva. A TV2-nél a Cool nézettebb.