Pasa írta:És tegyük hozzá, hogy a Volvókat is használtan vette a BKV, így kerültek ennyibe (ha jól tudom).
A BKV-s Volvo buszok újak voltak, a metrópótláskor 3 részletben, évente 50-50-50 db érkezett meg belőlük. Az más kérdés, hogy kitalálták elég a gyengébb motor is, hiába jelezte a Volvo, hogy a Budapesti terhelést figyelembe kevés lesz, kellene az egyel erősebb, így most a gyengébb motorral a BKV egyik legtöbb üzemanyagot fogyasztó járművei lettek. Az erősebb motor valamivel drágább lett volna, de pár év alatt bejött volna az ára, de nem baj, akkor spóroltak rajta és most meg megy a ráfizetés bőven, ahogy a klímával is. Az elején az se kellett, majd utólag, drágábban kellett beszereltetni.
Később valóban lett volna lehetőség még használt Volvo buszok vásárlására, de azt megvétózták, pedig ha jól tudom azok elég megkímélt állapotúak voltak. Néhány a BKV egyik alvállalkozójához, a Nógrád Volánhoz került, egy ideig villamospótlóként, majd a 20E vonalon közlekedtek, de aztán a BKV elküldte azokat, pedig nem voltak rossz buszok.
Az új jegyrendszernél azért kíváncsi lennék az időalapú jegyet mégis hogy gondolják? Metrónál és HÉV-nél még működhet, de busznál és villamosnál ezt hogy gondolják? Van nem egy buszvonal, ahol csúcsidőben közel kétszer annyi a menetidő, mint csúcsidőn kívül. Akkor csúcsidőben drágább lesz az utazás? Arról nem is beszélve, hogy a sofőrök sem egyformán vezetnek. Van aki dinamikusan, megfelelő sebességgel és van aki 20-30 km/h-val döcög végig, a következő járatok meg bőven beérik, néha le is hagyják.