RADIOSITE Fórum

  • Cool TV

 #73013  Szerző: markfelt
 
milan93 írta:Cherry Coke volt a csatorna indulásakor (a neve akkor is Cool volt).
Az támogatói spot volt, nem termékelhelyezés.
 #73011  Szerző: Milán
 
Cherry Coke volt a csatorna indulásakor (a neve akkor is Cool volt).
 #72729  Szerző: markfelt
 
brain írta:Most megy az AlekosznakValó. Tegnap figyeltem fel rá kapcsolgatás közben, hogy egy időben két korhatárkarika is kint van a képernyőn.

PP - a műsorszámban termékmegjelenítés található.
18 - 18 éven aluliaknak nem ajánlott!

Érdekes, ilyet még nem láttam. Remélem ezt nálunk nem vezetik be. Éppen elég a 6-os, 12-es, 16-os, meg a 18-as karika. Mondjuk, eddig csak az RTL-en láttam ilyen termékmegjelenítéses szöveget. Szerencsére azt is csak egy rövid ideig jelzik az adott műsorok elején.
Nálunk nem fogják valószínűleg, marad az RTL-es koncepció, mivel a Médiatanács is ezt ajánlja. A napokban dől el.

Az meg, hogy máshol még nincs, csak az RTL-közeli adókon, legyen a többi csatorna problémája. Jót lehet kaszálni ebből, ha nem ismerték fel az ebben rejlő lehetőségeket és a lehetőség indulása óta "fontolgatják/tervezgetik", vessenek magukra.

Nem ok nélkül piacvezető az RTL, mind nézettségi, mind gazdasági szempontból. Sosem "kényelmesednek el", innoválnak, fejlesztenek, gondolkoznak és egyre feljebb kerülnek.
 #72711  Szerző: djlacee
 
tv2-n is láttam már azt a szöveget, a logó mellett jelent meg
 #72710  Szerző: brain
 
Most megy az AlekosznakValó. Tegnap figyeltem fel rá kapcsolgatás közben, hogy egy időben két korhatárkarika is kint van a képernyőn.

PP - a műsorszámban termékmegjelenítés található.
18 - 18 éven aluliaknak nem ajánlott!

Érdekes, ilyet még nem láttam. Remélem ezt nálunk nem vezetik be. Éppen elég a 6-os, 12-es, 16-os, meg a 18-as karika. Mondjuk, eddig csak az RTL-en láttam ilyen termékmegjelenítéses szöveget. Szerencsére azt is csak egy rövid ideig jelzik az adott műsorok elején.
 #72167  Szerző: lali87
 
Szerintem meg ez az RTL 2 Magyarországon csak azért van ennyire elkülönítve az RTL-től mert a törvények nem engedik (engedték) a létét de szemmel láthatóan egyre közelebb vannak egymáshoz. A név annyira nem fontos a német RTL is megvette a VOX-ot és azóta is VOX...bejáratott brandeket nem szokás cserélgetni.
Az összes nagyobb RTL produkciónak mostanában van Cool-os háttérműsora ( CSISZ, BeleValó, NekedValó, AlekosznakValó)
A régi és újabb RTL-es sorozatot játszák pl:Cobra 11, CSI, Knight Rider, Gyilkos Elmék..... egyre több "értelmes" filmet adnak, igaz sok régit, de legalább nem Zs kategóriásat.
Szép lassan egyre jobban be fog épülni az RTL-be... mint például a tavalyi arculatváltással is komolyabb irányba terelték a brandet, elszakadva a fiatalok csatornája imidzstől....
 #72163  Szerző: NyokeeZsoltTinKA
 
lali87 írta:Kíváncsi leszek átnevezik-e valaha RTL2-re....illene rá :-)
Valahol olvastam, hogy akarnak létrehozni egy RTL2 nevű csatornát (nem, nem a Cool helyére, külön), amin még több saját gyártású szórakoztató műsor menne...
 #71958  Szerző: mlaszlo
 
lali87 írta: Kíváncsi leszek átnevezik-e valaha RTL2-re....illene rá :-)
Amíg az RTL kezébe nem kerül, addig biztos nem. Ha ez meg is történik, akkor is célszerűbb lenne megtartani a "Cool" elnevezést, ezt már megszokták a nézők, egyik interjúban ezt az RTL egyik illetékese is említette, hogy ha sor kerülne a csatorna esetleges megvásárlására, akkor nem biztos, hogy átneveznék.
 #71957  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta:Részlet az RTL sajtóklub leveléből:
"Vasárnap késő este a ValóVilág4 fináléját követően a Cool-on ismét láthatták a nézők a BeleValóVilág-ot, ami kiemelkedően magas, 23,1 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi korcsoport körében. Ez a kereskedelmi televíziózás indulása óta (1997. november 1.) a legmagasabb közönségarány, amit a 18-49 éves korosztály körében kábelcsatorna elért Magyarországon.

A 23,1 százalékponthoz hasonló közönségarányt eddig csak országos kereskedelmi csatornák tudtak produkálni. Így például a hasonló kezdéssel induló, a Viasat3-on látható Éden Hotel adásához képest (2,8 százalék) több, mint nyolcszor, de még a TV2-n futó Ray című életrajzi filmnél is (10,5 százalék) több, mint kétszer nagyobb közönségarányt ért el."


Még hogy az embereket nem érdekli a VV.
Azért ez nagyon durva. A TV2-nél a Cool nézettebb. :-)
Azt azért szerintem hozzá kellene tenni, hogy az RTL-nek nem volt nehéz dolga, mert a TV2 is valószínűleg számított rá, hogy ezen az estén nem fogja megelőzni nézettségben az RTL-t, ezért nem is készültek kimondottan erős vasárnapi esti műsorral. A Doktor Szöszi ki tudja hányadik ismétlése volt, majd a Knight Rider-t tűzte műsorra, a Frizbi-t is erre a hétre inkább kihagyták.
De azért az tényleg szép eredmény, hogy egy kábeles csatornának is sikerült legyőznie nézettségben a TV2-őt.
 #71943  Szerző: lali87
 
Nem olyan lehetetlen adat ez, mivel a Cool TV ott van az összes műsorelosztó rendszeren az országban, mindenhol a közepes (olcsóbb) csomagban és mivel elkaptam a végét a TahóVilágnak ahol Balázsék erősen ráutalóan többször is kiemelték, hogy itt kiderül, hogy az a f*********ló vállalja-e jó pénzért a nép hülyítést továbbra is, ezért nem véletlen, hogy a nézők jelentős része oda is kapcsolt.....bezzeg én renitens módon jót aludtam a Heti Hetesen :lol: :-)

Kíváncsi leszek átnevezik-e valaha RTL2-re....illene rá :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7