RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #23446  Szerző: mlaszlo
 
LuciFerko írta:kész túlélőtúra a BKV lassan
Lassan igen, borzasztó állapotban van a járműpark, főleg a buszok, a villamosok talán még rendben vannak, de a már a metro is érdekes.
 #23440  Szerző: LuciFerko
 
kész túlélőtúra a BKV lassan
 #23439  Szerző: mlaszlo
 
Rohadó buszokat vett a BKV?

"A darabonként 20 millió forintért vásárolt belga buszoknak lapunk információi szerint törött az alvázuk és rohad az aljuk. A jelenlegi járműparknál is vannak hasonló hibák, amelyek a buszvezetők szerint életveszélyesek. A BKV szerint a most vásárolt buszok állapota megfelelő."

"Lapunkat egy autóbuszvezető arról tájékoztatta, hogy a BKV garázsába érkezett buszok között több váztörött jármű is található. (A váztörés azt jelenti, hogy a hegesztési pontoknál a varrat megreped, eltörik.) De nem csak ez az egyetlen hiba.

„A buszok alja rohad, az utasteret és az ajtókat figyelő kamerának és a hozzá tartozó tv-knek csak a nyomát találták a kollégáim. A buszok 8 évesek, most jött el az ideje a nagyfelújításnak, ami körülbelül 20 millió forintba kerülne járművenként. Ha a BKV ebben az állapotban állítja forgalomba a Van Hool buszokat, elképzelhető, hogy csak néhány hétig lesznek a pesti utakon” – véli a buszos"

Megint jól bevásárolt a BKV :S
 #23437  Szerző: tomee87
 
Megújult a Borsod Volán honlapja.
http://www.borsodvolan.hu
 #22770  Szerző: mlaszlo
 
Lefékezték az egész országban a vasúti közlekedést

Déltől legfeljebb 80-nal haladhatnak a vonatok az egész országban. A nagy melegre való tekintettel döntött így Szamos Alfonz, nyugdíjazás előtt álló pályavasúti főigazgató.

Az eleve kisebb sebességű pályákon 20 km/h-val kell csökkenteni a sebességet.

Ez azt jelenti, hogy például a Budapestről Hegyeshalom felé vezető vonal bizonyos szakaszain megfeleződik a sebesség (160-ról 80-ra), máshol pedig 140, 120, 100 km/h helyett haladhatnak 80-nal a vonatok.

Más szavakkal ezekben a percekben omlik össze az egész ország vasúti közlekedése, a vonatok törvényszerűen késni kezdenek, az utasok nem érik el a csatlakozást.

Szakértők szerint az intézkedés mindenképp túlzó. A jó minőségű, frissen felújított vonalakon teljesen indokolatlan. Meleg korábban is volt, de ilyen intézkedésre korábban nem volt példa.

Ráadásul a döntés csak ma délelőtt született meg, így se az utasokat, se az érintett dolgozókat nem értesítették időben.
 #22427  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Pasa írta:A BKV csuklós Volvo buszán nemhogy a klíma nem megy, hanem a hátsó üléseknél ömlik be a meleg! Ráadásul az ablakok többsége sem nyílik. 36 fokban! :x :shoot:
Ez így van, nem tudom, hogy a karbantartás hiánya miatt vagy gyárilag ilyenek gyengék a Volvo-k klímái, ugyanis semmit sem érnek. Némelyik buszon már kibírhatatlanul meleg van. Én kedden mentem egy olyan Volvo-val, amelyiken az utastérben klímával volt vagy 40 fok!
Biztos hogy karbantartás. Máshol nem lehet hallani panaszokat Volvokra.
 #22403  Szerző: mlaszlo
 
Pasa írta:A BKV csuklós Volvo buszán nemhogy a klíma nem megy, hanem a hátsó üléseknél ömlik be a meleg! Ráadásul az ablakok többsége sem nyílik. 36 fokban! :x :shoot:
Ez így van, nem tudom, hogy a karbantartás hiánya miatt vagy gyárilag ilyenek gyengék a Volvo-k klímái, ugyanis semmit sem érnek. Némelyik buszon már kibírhatatlanul meleg van. Én kedden mentem egy olyan Volvo-val, amelyiken az utastérben klímával volt vagy 40 fok!
 #22402  Szerző: Pasa
 
A BKV csuklós Volvo buszán nemhogy a klíma nem megy, hanem a hátsó üléseknél ömlik be a meleg! Ráadásul az ablakok többsége sem nyílik. 36 fokban! :x :shoot:
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 219