jeek írta:adminisztrator írta:
mi történt?
***
van busz is egyik és másik otthonom között, de sajnos csak napi 2 járat, szinte lehetetlen indulási időben. ugyanakkor a busz olcsóbb, a vonat 2:40-es menetidejénél 40 perccel rövidebb, mialatt hazaérek, klíma van és működik(!), tiszta, kényelmes és az ingyen wifi is adott. bárcsak ne kora reggel és délután 3-kor menne..
Azt már megszokták a Balaton környékén, hogy a vonatok minden nap 20-90 percet késnek. Ezt még el is fogadnák, ha nehezen de el.
De amikor az állomáson az emberekkel közlik, hogy bocs nem szállhattok fel a vonatra, mert tele van, több kocsit meg már nem tudunk rá kapcsolni, mert nem fér be x,y kis megállóhelyre, és emiatt többen lekésik pl. Pesten az utolsó nyíregyházi, miskolci vagy távolabbi csatlakozásokat, mert nem engedték fel őket az egyébként közvetlen vonatra.... Képzelheted, hogy ez kiveri a biztosítékot mindenkinél. Mert nincs B terv. Mentesítő vonat nincs, a buszokat meg már megszüntették vagy elment az a pár db már ma amit még nem szüntettek meg.
Látod ez a baj, az a 2 buszpár is azért van, hogy majd azt is megszüntessék és a hülye vasútra bízzák az egészet, ami nem boldogul majd vele.
Ha van párhuzamosság legalább eloszlanak az emberek a járműveken, meg van B terv. De ha csak a vasút van, akkor nincs B terv, nem tudnak mit csinálni, ha az egyik épp szar, mert nincs másik. Lásd: árvíz alatt Bp-Győr, Bp-Sopron vonal.
bakker, egészen biztos vagyok abban, hogy tegnap még kint volt a máv oldalán, hogy indul mentesítő vonat a sound miatt, igaz, reggel. amikor még mindenki _aznapos_, vagy félholtan pihen. ez azóta nincs kint. lehet, hogy el sem indították?
én mondjuk eddig idén átlagosan 5-10 perces késéseket tapasztaltam a déli parton, az északin meg a desirok halnak meg heti kétszer, de ott se több sztem 15 percnél az átlag.
túlzás nélkül kijelenthető egyébként, hogy a máv szar.. nincs mit szépíteni.