"A helyi reklámok a helyi üzemeltetőpartnerek zsebét tömik, de ahol nem túl erős az értékesítés, ott valóban vételkörzet-bővítéssé lehetne alakítani a dolgot, bár nem hiszem, hogy belerokkannának a napi 2+ óra helyi műsorba, hiszen jól szervezett a munka."Amúgy nem vásárolták meg? Ez esetben a tulajdonosától "átruházólódik" minden, az új tulajhoz a réginek beleszólása sincs ebben a formában.Egyébként olyan "állomásuk" is van ahol pályázatot nyertek és hálózatba kapcsolódott és "nincs helyi partnere".
Vagy legalább 4 óra helyi tartalmat kell sugározni naponta.
R1-nél még nem figyeltem,de néhányat azért említenék példaként mert kérted.
"Ha megveszik a Music FM-et, akkor a Music FM vállalásait tartani kell, és szerintem nekik helyi érdekű tartalmi vállalásuk nincs."A MusicFM felvásárlása kérdéses,hogy egyáltalán eladják-e.
De ha mégis sikerül megvásárolni akkor nem mehet csak úgy olyan gyorsan,hiszen ez a frekvencia úgy lett megpályázva hogy se vételkörzet-se hálózatba kapcsolás nem lehetséges(a helyi tartalomról nem is beszélve).Ha ezt meghosszabítják...
Persze pályazati kiírástól is függ,de azonbelül attól is hogy mit válal be plusz pontokért cserébe,és amit beválalnak azt a továbbiakban is be kell tartaniuk.
