Gr3g0ry írta:A reklámos érvelés miért nem helytálló? Régen is üzemelt már ezzel a koncepcióval a R1 és nem azért esett volna szét mert "csődközeli" állapotban volt....
Tényleg nem értem, miről beszélsz, és hogy miért jobb nekik a kis budapesti vételkörzet, mint a nagy. Kifejtenéd elölről, úgy, hogy érhető legyen?
Gr3g0ry írta:A NMHH-t ismerve,elég szigorú tud lenni a helyi tartalmak tekintetében.
Mikor volt utoljára nagyon szigorú a Rádió1-el? Linkelheted azt is, ha másokat elmarasztaltak, mert nem volt elég helyi infó. Egyébként a pályázati kiírástól függ, hogy mi az elvárás. Ha megveszik a Music FM-et, akkor a Music FM vállalásait tartani kell, és szerintem nekik helyi érdekű tartalmi vállalásuk nincs. [/quote]
Gr3g0ry írta:Ha meg nagyon ragaszkodnának 89,5-re akkor úgy lenne jogszerű ha újra kellene az egészet szervezni és nem hálózatosnak hanem vételkörzet bővítésre kellene használni.
A helyi reklámok a helyi üzemeltetőpartnerek zsebét tömik, de ahol nem túl erős az értékesítés, ott valóban vételkörzet-bővítéssé lehetne alakítani a dolgot, bár nem hiszem, hogy belerokkannának a napi 2+ óra helyi műsorba, hiszen jól szervezett a munka.