ksimiglai írta: ↑2019.05.20. 09:07Én nem feltétlenül a spórolást látom ebben. Javítsatok ki ha tévedek, de ha az említett frekvenciák tudtak működni korábban normálisan, vagy jobban, akkor most is tudnának, és ehhez nem kellene eszméletlen befektetés.shadoe írta:Akkor azt hiszem, elmondhatjuk, hogy a rádió semmilyen szempontból nem érett meg arra, hogy országos rádió lehessen. Még akkor is, ha ma kivételesen Ed Sheerantől a Galway Girlt játszották, és nem a Shape of you-t.Az szerintem nem reális cél, hogy országos legyen, ahhoz nem elég a helyi frekikből összeollózott hálózat. Az viszont reális cél, hogy azokat a frekvenciákat,amiket birtokolnak, úgy üzemeltessék,hogy azok a lehető legjobb adáskörzetet biztosítsák.
Tehát hogy ne spóroljanak. Mert más magyarázatot nem látok az említett esetekre, mint hogy így vót ócsó.
Az is elvárható lenne, hogy a legforgalmasabb utak mentén szóljon.Ez rögtön meg is dől azzal, hogy az M1-esen és az M5-ösön egy nagy szakaszon egyszerűen nem létezik a Rádió 1.
Pl a 95,1 -es volt frekvenciával kapcsolatos anomália rendbe rakása (BD17 - B317 Pi kódok) sem hinném hogy vállalhatatlan összegbe kerülne. Legalábbis nem a Rádió1-nek. Én inkább úgy látom, hogy nem foglalkoznak vele. Az AF-ben tárolt alternatív frekvenciák rendbe rakása sem hiszem, hogy olyan nagy befektetést igényelne. Ez egyszerűen csak annyi, hogy szarnak az egészre.
