Ahogy arra számítani lehetett, a dunaföldvári és a solti adó erősen összeakad, ami a napi 2 óra helyi műsor alatt nem nagy élvezet kocsiban.
Azonos a PI kód, 80-90%-os átfedés van a két vételkörzet között. Ezt elkalkulálták.
A 94.1 valamivel nagyobb, már Dunaújvárosnál átáll rá az M6-on. Ahol a 106.5 erős, ott pedig váltogat az autórádió a két frekvencia között - típustól függ, hogy milyen érzékenységgel.
Solt nem ott van, ahol a Rádió 1 weboldal térképe jelzi - az kb. Sárbogárd vagy Cece. Remélem, nem e térkép alapján tervezték meg a hálózatot. A két város között nagyon kicsi, kb 5 km-es távolság van.
A jó megoldás:
- A 106.5-öt mielőbb átcsapják a Besthez. Pont van egy vételi lyuk a pályán a pécsi vagy bajai és a dunaújvárosi vételkörzet között, amit ez be is foltozna, és a Rádió 1-es zavarás is megszűnne. A 94.1 a 106.5 vételkörzetének 100%-án kiválóan jön, mert valamivel nagyobb.
A rossz megoldások:
- 106.5 RDS kikapcsolása, vagy PI kód átírása
- 106.5 adóteljesítmény letekerése
- Antennák irányítgatása
Azonos a PI kód, 80-90%-os átfedés van a két vételkörzet között. Ezt elkalkulálták.
A 94.1 valamivel nagyobb, már Dunaújvárosnál átáll rá az M6-on. Ahol a 106.5 erős, ott pedig váltogat az autórádió a két frekvencia között - típustól függ, hogy milyen érzékenységgel.
Solt nem ott van, ahol a Rádió 1 weboldal térképe jelzi - az kb. Sárbogárd vagy Cece. Remélem, nem e térkép alapján tervezték meg a hálózatot. A két város között nagyon kicsi, kb 5 km-es távolság van.
A jó megoldás:
- A 106.5-öt mielőbb átcsapják a Besthez. Pont van egy vételi lyuk a pályán a pécsi vagy bajai és a dunaújvárosi vételkörzet között, amit ez be is foltozna, és a Rádió 1-es zavarás is megszűnne. A 94.1 a 106.5 vételkörzetének 100%-án kiválóan jön, mert valamivel nagyobb.
A rossz megoldások:
- 106.5 RDS kikapcsolása, vagy PI kód átírása
- 106.5 adóteljesítmény letekerése
- Antennák irányítgatása